1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mrt 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Game nog steeds niet gekocht, gelukkig denk ik maar. Nu is mijn vraag, enkele weken na de release: Is die al normaal speelbaar? Ik wil hem graag aanschaffen een keer, maar heb het idee dat ik beter voor GTA kan gaan. Heb nog een kortingscode van Bart Smit voor 5 euro. Dus als iemand snel kan antwoorden? Anders morgen maar even in de winkel zelf kijken.
     
  2. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ziet er best wreed uit.

    [​IMG]

    Ok superinsane dus.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2014
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laat ze eerst de huidige AC maar eens speelbaar maken ...
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi antwoord op mijn vraag. Ik stel de aankoop nog wel even uit, zelfs tweedehands. Thanks!
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    UBI STAHP
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [​IMG]

    Al zien de screen er stiekem toch best vet uit

    Maar dit keer trap ik er niet zo snel in
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LOL screenshots. Het makkelijkste fotoshop project wat je maar kan bedenken. Resolutie hier en daar aanpassen, wat licht erbij, hier en daar de schaduw verlengen en je houd gamers tot vlak voor de release tevreden. Echt, screens trap al niet meer in sinds ik een 360 heb en dat is al sinds april 2006. Video's zijn tegenwoordig ook steeds makkelijker te manipuleren, dat zie je wel aan vines en dergelijke. Hoofdreden waarom ik nooit pre order, tenzij ik een dev goed ken en ze zelden of nooit fouten maken. En ik maar denken dat ik impulsief was, kennelijk hebben meer mensen last van die dwang.
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik koop ook vrij blind een game waarvan ik de vorige delen ook leuk vond. Pre orderen doe ik zelden, alleen met een actie zoals bij de gamemania. Een review heb je zelden voor een release tegenwoordig. Dat is zo niet cool, ik denk dan toch altijd dat er iets mis is met de game. Ik snap die trend dan ook echt niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ubisoft. :lol:
    Nog een grotere melkbende dan EA in hun hoogtijdagen.

    Ondanks dat vind ik de setting wel toffer dan die van de laatste 4 delen.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat we elk jaar een nieuw AC deel krijgen :) (we hebben immers dit jaar 2 gekregen) dat vind ik allemaal wel prima want ik kan toch wel echt genieten van de serie... maar dat moet de game wel goed speelbaar uitkomen, tot nu toe is AC: Unity voor mij gewoon onspeelbaar.

    Al ziet die screen er weer te goed uit, zeker die setting vind ik dan weer heel tof :eek: vond het ook een zeer interessant onderwerp met de geschiedenis les.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De setting is best tof idd. Ubi zal niet blij zijn met de leaks denk ik. Zeker nu ze nog met Unity bezig zijn. Dan helpt dit niet echt qua beeld.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    snap al het gebitch niet op ubisoft,..... framerate is niet je van het bij deze game,.. en het freerunnen is iets lastiger dan bij de vorige ac's, voor de rest geen storende dingen tegengekomen.
    Je weet bij een AC of Far cry wat je koopt,.. zelfde als vorige titels maar wat uitgebreider of iets aangepast.

    ubisoft vind ik prima uitgever die af en toe ook eens wat nieuws probeert,.. maar proberen ze wat nieuws wil de massa het niet (endwar bv),.... dan moeten ze toch beslissingen nemen om voort te kunnen blijven bestaan.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen ik heb een paar dagen nu Black Flag omdat die een mooi prijsje had. Maar de movement en parcour voelt daar veel simpeler aan om een of andere reden
    vind eigenlijk de parcour van Unity smoother spelen.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat is wel de redelijk waarom deze game niet zo lekker speelt en dan kan de game nog zo mooi/prachtig/tof/goed zijn, als de game niet lekker speelt dan voelt het gewoon ook niet goed aan. Veel dingen kloppen aan deze game, maar die framerate issue sleurt me er echt uit.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja lastgen en currentgen he. Unity heeft ook meer animaties e.d.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja klopt. Zoals ik zei in de Black Flag thread. Met alles merk je dat Black Flag een crossgen titel is.
    Zeker na Unity.
     
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Framerate heeft mij niet zo heel erg gestoord, net als dat ik in de grond viel.

    Bij mij viel het verhaal, de hoofdpersoon, het freerunnen erg tegen.

    Ik hoop dat Victory al deze punten verbeterd.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap je redenering wel, maar vind dat geen reden om dit goed te praten. Af en toe eens wat nieuws? Ik speel al intensief Ubisoft games sinds Assassins Creed I en ik kan je vertellen dat er sinds die tijd zoveel herhaling van concept in hun games is geslopen dat bovenstaande geen excuus is en zeker niet goed te praten. Speel alles van hun AC, Far Cry en Watch Dogs games maar eens sinds 2006, en kom dan maar terug. Laat wel duidelijk zijn dat ik niets tegen je heb, maar tegen Ubisoft. ;)
     
  20. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dus omdat 1 game niet goed werkt (mensen storen zich aan framerate en dingen, maar voor de meesten zijn dat geen spelbrekende elementen ), word ubisoft afgebrand?
    Dat ze dingen herhalen in hun spelen is niet meer dan logisch,.. je koopt ook een deel 2 of 3 of 4 omdat de vorige game goed bevallen is...

    + ze excuseren zich daar ook voor en je krijgt de eerste dlc gratis of zelfs een complete game als je de season pass hebt gekocht.

    Ben allang blij dat ubisoft er is,.... rainbow six fuck yeah ;)
     

Deel Deze Pagina