1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168


    Jaa, bassie en adriaan go tribal.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iedereen zit gewoon aan de Cassie, Gaga, Lorde, Maroon 5, Mike Posner en meer joh. Zo heerlijk fout! En Rihanna is by far de meest guilty pleasure in V. :+
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Stiekem vind ik dat nummer van Lorde best lekker klinken:eek:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Op hoeveel procent zitten jullie inmiddels? Ik ga voor de 100% en zit nu op 91,17%. Ik heb alleen een jaar zonder internet op m'n Xbox gezeten (dag Xbox Live Gold geld), dus die collectables zoeken had ik geen zin in, maar nu ben ik weer verbonden en ga ik weer zoeken! Heb ook 10 updates/DLC binnengehaald gisteren. :p

    Loopt GTA Online op de Xbox 360 eigenlijk nog een beetje? Lijkt me toch best leuk om het nog een keer een kans te geven. Zo ja, weet iemand waar je het goedkoopst Xbox Live Gold kan kopen?

    En in welke crew spelen jullie dan (op de Xbox 360 - ik neem aan dat je niet samen met One spelers kan spelen?)?
     
  5. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb een save op 97%, alleen nog een paar missies op Gold zodat ik er 70 op Gold heb.

    Online op de 360 is wel wat rustiger geworden maar ik kom altijd nog steeds in goed gevulde lobby's terecht. De Xbw Crew Elite (geloof ik?) is niet heel actief, ik heb met de crew een paar keer wat gestunteld maar echt missies doen kwam er niet van. Volgens mij gebeurt er nu al helemaal weinig meer.
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat moet er nou precies leuk zijn aan GTA Online? Ik begrijp nog steeds niet wat de bedoeling is. Als je Online iemand kapot schiet krijg je meteen 'straf'. Het is fucking GTA, dat is de bedoeling! Ik kan ook nergens vliegtuigen of helikopters vinden trouwens.

    Serieus, waar is de fun vergeleken met GTA IV?
     
  8. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Free-roam is free-roam. Gewoon doelloos rond ravotten. You name it. Verder kun je zelf jobs starten, aldus races, deathmatches, parachute, missies, enz.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Straf bij iemand neerschieten? Dat heb ik dan niet meegemaakt. Bovendien zijn de helikopters te vinden bij het vliegveld of bij Trevor zijn vliegveld. Als je wat geld hebt kun je ze kopen.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Straf krijg je niet, je maar volgens mij wordt je wel steeds roder (ipv wit) op de map. Tenzij je auto's op gaat blazen natuurlijk, dan krijg je wel 'straf' :+.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoe zit het nu eigenlijks met de online features? En dan bedoel ik vooral het handelsgedeelte? Ik kan mij de 360 versie niet zo goed meer herinneren, maar meende dat er ook iets van handelen in de game was verwerkt met je medespelers. De online beurzen ofzo. Werkt dit nu wel? Ik wil de game graag halen, stel Unity daar ook vooruit voorlopig omdat die nog niet fatsoenlijk werkt. Dus als iemand mij kan informeren uit eigen ervaring, dan hoor ik dat graag.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Logisch dat GTAO leger is, met 30(?) spelers online moet je concessies doen. Het bevalt mij prima om zo nu en dan even te ouwehoeren.

    Ben nu net voorbij de eerste heist en ben nu bij Trevor. Ik vermaak me prima voor de 2de keer :+
     
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Volgens mij kan je nog steeds "straf" krijgen tog.. Als je teveel personal autos sloopt van andere spelers word je bad sport en kom je in een game met alleen maar bad sport mensen voor bepaald aantal dagen.. Je vrienden die bv geen bad sport zijn kan je dan niet joinen.. Dit was zo op de 360 en volgens mij op de one ook..?!?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zegt ie toch ook?

     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  16. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Haha je heb gelijk had er overheen gelezen
    Haha quote ik mezelf.. Lekker bezig ik
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Goedemorgen :+
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Je hoeft de missies toch niet op Gold te halen? Hier staat dat je gewoon de (69) storyline missies moet uitspelen:

    http://gta.wikia.com/100%_Completion_in_GTA_V
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Klopt helemaal, volgens mij mis ik nog een paar Hobbies and Pastimes. Als ik GTA SA HD op 1000 (gamer) heb ga ik weer met V verder.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Gave game al ben ik t met vele hier eens, ik heb loever een personage die zeg maar een soort de stad overneent
     

Deel Deze Pagina