1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] American Horror Story

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door PBateman, 10 nov 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laat ik het zo zeggen....ik had moeite met het finishen van seizoen 3's pilot en bij de pilot van seizoen 4 zat ik er meteen in. Gelijk al een paar hele brute scenes, twistyyyyyy.....en aparte maar boeiende personages. Coven was gewoon.....raar. Wil het nog een keer een kans gaan geven, misschien ga ik het nu ineens wel waarderen....maar denk het niet.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Deze week ook begonnen en de eerste 3 eps gezien. Tof seizoen tot dusver.

    Die clown is freaky en die autist wordt ook steeds enger. :p
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben nu ergens halverwege seizoen 1 maar vind het steeds saaier worden... er gebeurt wel van alles maar het verhaal gaat niet echt verder. Wordt seizoen 1 nog beter?
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja,

    maar als je het al niet leuk vindt, denk ik niet dat je nog van mening gaat veranderen....
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De episode van vorige week vind ik tot nu toe een van de sterkste van dit seizoen.
    clever gedaan dat ze ineens naar het Asylum seizoen linken. Echt droevig voor Pepper ook.

    Asylum blijft echter by far het beste seizoen.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ben allang weer gestopt met deze serie. Wat een bagger is seizoen 3 en 4 zeg. Seizoen 1 en 2 waren nog echt tof, maar seizoen 3 en 4 gaan echt nergens meer over.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm jammer man, wat vind je zo belabberd aan 4 dan?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was maar een raar seizoen dit. Het had een paar aardige afleveringen maar uiteindelijk was het maar nwah... Ik vrees toch dat ze het niveau van de eerste 2 seizoenen niet meer gaan halen, zonde.
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vond het uiteindelijk juist leuk om te zien dat de seizoenen toch aan elkaar gelinkt zijn.
    Verder was het niet slecht maar ook niet super goed ofzo.
    Wel benieuwd naar het volgende seizoen weer.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb me juist echt heel goed vermaakt met dit seizoen, het was weird en soms echt spannend. Twisty en Dandy waren gruwelijk en hoe sommige dingen werden gelinkt met S2 Asylum vond ik echt gaaf. Nee ik vond het echt boeiend en ben benieuwd wat ze gaan doen in S5. Asylum blijft echter absoluut mijn favoriete seizoen en Coven vind ik gewoon 3x niks. Wilde het nog eens opnieuw gaan proberen te kijken, maar weet niet of dat gaat gebeuren. Ik haakte toen al af na 2 a 3 eps.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Voor mij seizoen 1 ik vond 2 wat minder ivm aliens etc.
    Toen was 3 wel leuk (alhoewel veel het minder vonden geloof ik)
    En Freakshow had ook zo ze goede momenten en charachters.
    Ben erg benieuwd waar het nieuwe seizoen zich gaat afspelen.

    Ryan Murphy has said in multiple interviews that clues regarding the fifth season are scattered throughout the first few episodes of "Freak Show."

    Klinkt wel tof!
    http://www.huffingtonpost.com/2014/11/04/american-horror-story-season-5_n_6096760.html
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh die aliens was ik helemaal vergeten in 2 joh. Ik vond vooral de setting heel erg tof, echt creepy ook. Misschien moet ik 3 toch nog maar een kans geven. Ben echt benieuwd wat die clues dan zijn. Gauw maar eens IMDB boards bekijken een keer. :)
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja de asylum setting was erg tof hoor vond die alien connectie aleen niet passen verder.
    Dit is me ook altijd bij gebleven van dat seizoen


    En lees die website die ik net posten.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo de tering, dat liedje bleef bij mij ook gigantisch steken. Ik zie toch veel kritiek over Freakshow, maar zelf vond ik het absoluut boeiend. Erg benieuwd naar het nieuwe seizoen.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Lady Gaga maakt binnenkort haar acteerdebuut. De zangeres zal te zien zijn in het vijfde seizoen van American Horror Story.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop eigenlijk wel dat ze de complete cast vernieuwen.
    Ze spelen/acteren niet slecht, maar het wordt erg voorspelbaar, omdat iedere character elk seizoen dezelfde rol / eigenschappen heeft.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is zeker zo. Als het goed is was Freakshow de laatste AHS voor Jessica Lange toch?
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jaa maar geloof dat ze haar wel probeerde te houden .
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aan de ene kant wel te begrijpen, want eigenlijk is zij wel een beetje het gezicht van AHS.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gister laatste eps gezien. Vond het een leuk seizoen. Laatste minuut had eigenlijk niet gehoeven.
     

Deel Deze Pagina