Och gut laten we het lekker hypen daarna valt het weer tegen. Zaterdag de trailers maar even terug kijken.
Wel jammer dat dit weer zo laat is. Pas 3 uur 's nachts hier. Dat word me toch iets te laat. Dan maar morgen kijken
Heb gelezen dat Geoff Keighley meer dan 12 world premiers belooft, hier vallen echter de nieuwe trailers van Bloodborne en The Order ook onder. Zal wel niets groots worden denk ik.
Deze dan ook? Of dan tijdens de PS Event dit weekend. Edit: https://www.youtube.com/playlist?list=PL2JiZAV5BmDV5D1fdNSCKNNMRtMCutjhe Nintendo gaat dus ook iets tonen. Ik hoop toch echt iets beters dan vorig jaar.
Ook al voor Sony dus, damn. Ze zijn aardig bezig zeg. Dit zal vast EA gerelateerd zijn.# We weten sowieso dat het niets Xbox gerelateerds zal zijn.
Ik hoopte effe zooooooo op Zelda gameplay he, maar.toen was het Mario Maker. Er komt idd nog een world premiere van Ninty.
Mario Maker is wel tof nu met die World en Bros 3 assets. Ik hoop dat het een onaangekondigde game is, maar het zal wel Zelda zijn ofzo.
Daaaaaammmmnzzzz..dus toch nog Zelda. Super! En hoorde ik het nou goed. ..Starfox komt nog voor Zelda uit?!!!!
Ik neem aan dat alle goede dingen bewaard zijn voor de Playstation Experience dit weekend? Is er uberhaupt een echt nieuwe game aangekondigd waar we nog niet van wisten?