Ja ik wil hem wel vanavond afmaken. Denk dat we idd hadden moeten wipen voor die checkpoint ach, ik heb wel al de chestarmor voor de Hunter
Ik zit inmiddels bij de Gatekeepers Dus als iemand vanmiddag zin heeft ... Bij de Gatekeeper kan je dezelfde tactiek als de Oracles gebruiken trouwens. [EDIT] O, m'n level 30 Warlock Gloves opgepikt. Dat wist ik niet Dropt de Gatekeeper / Atheon nog laarsjes of alleen een Chest?
Ik denk dat ik de Checkpoint nog wel heb op mijn Warlock, omdat ik daarmee de confluxes gecleared heb. Maargoed, daar hebben jullie nu niks meer aan natuurlijk .
Je kan met 5 personen boven blijven staan bij de Templar. Degene die het beste met het schild om kan gaan pakt de Relic en schakelt Harpies en het schild uit. De 5 boven doen damage, houden ook de Oracles in de gaten... Duurt minuutje of 10 en de Templar is weg.
Dat krijg je als al die dingen op elkaar lijken Bedoelde de Templar. Maar even wat Bounties gedaan vanmiddag. Inmiddels alweer bijgekomen van dat Exotic gebeuren. Leuk vind ik het niet! Als iemand nog vanaf de Gorgons de Hard Raid wil doen, ik heb een CP
Heb een Gorgon CP. Mis alleen 5 leden @Raafie Wil echt op tijd beginnen. Half 7/7 uur. De rest start tussen 9 en half 10 geloof ik.
Ik wil ook nog wel de hard raid doen op m´n warlock (29). Heeft geen zin meer voor m'n hunters (30) aangezien ik ook alle raid-weapons al heb.
Misschien dat jullie dan een ander groepje kunnen maken voor zo Wie weet wil @ReSoN ook wel mee doen? Of @RVDV om er weer in te komen
Ja, probeer een groepje op te zetten voor zometeen om het laatste stukje af te maken. Tot nu toe ben ik in m'n uppie Heb niet de overtuigingskracht van @Hybrid of @Maddmonkey
Mja sorry, ik heb geen zin om alleen de laatste CP te doen man. Tenzij we het ff clearen in max 30 min.