Vertel... Enige andere planeet is in de crucibles ... Mercury. Voor de rest is bij mij niks bekend hoor..
The Reef en die planeet die daar aan grenst... maar blijf er bij ... er had meer in mogen zitten, maar wederom das persoonlijk!
The reef is niet echt een planeet maar daar komt de volgende raid he van de tweede dlc.. Volgens mij moet de reef de astroidbelt voorstellen.. Ben wel x ergens een afbeelding tegen gekomen van een maan van jupiter ( europa ) is een ijsmaan .. Ben benieuwd of we daar nog is echt heen kunnen weet ook niet of deze afbeelding echt is hoor..
op 5:43 dafuq hoe dan?! Kwam opeens op dit filmpje waarin Deej van Bungie met Datto de raid ging doen lachen
Gewoon als je ride sparrow doet. Snel op de dans button drukken. http://xboxclips.com/lHybr1dl/139901ed-83c0-474e-9010-57daf08056c1
Ik heb trouwens mijn vex mythoclaus al boven de 300 geupgrade, niks 3 stappen plan zoals eerder beschreven, gewoon 1 exotic shard als final upgrade en klaar
Vex is ook het enige wapen die 323 standaard heeft gekregen na de patch. Hoefde je niks voor te doen verder. Mijne was al fully upgraded en is automatisch gebuffed naar 323.
Ja ach het is meer werk maar ik vind het echt super! Anders bleven al je exotics op 300 hangen, en dat wil je echt niet met een aantal die wil je je hele destiny carriere blijven gebruiken
Dat is waar. Dan zou Gjallarhorn gewoon slechter zijn dan Dragon's Breath, puur omdat die hogere damage heeft dat is gewoon wel nice dat je nu de keuze hebt iig Elke week schijnt Xür met 6 wapens en 6 armor stukken te komen. Oftewel, meer dan genoeg keuze per week en dan moet je het gewoon echt vooral doen voor jouw main exotics. Icebreaker, Gjallarhorn, Suros ofzo.
Nja, was een voorbeeldje. Welke exotic gebruik jij het meest? Die vraag moet je jezelf stellen en daarna moet je je afvragen of je hem zo laat of dat je dan meer damage doet, maar wel weer xp voor het wapen moet halen.
Daarnaast zijn er ook een paar het echt waard denk ik. Icebreaker, gjallarhorn, The Truth, P&T, Plan C, Suros en Hawkmoon. Of mis ik er een? Zelfde geldt eigenlijk voor armor.
Ik leef eigenlijk op mijn Fatebringer, dat wapen heeft me echt nog nooit in de steek gelaten. Ik baal er nu al van dat ik die straks in de kluis moet leggen omdat ie nutteloos wordt...
Al doet die nieuwe wel al meer damage. Want die begint op 302 waar je oude op 300 is. Maar die heeft wel wat upgrades idd.
Ja me raid wapens zijn dus waardeloos dalijk..?? Shit joh.. Ik heb alleen een icebreaker die ik niet wil missen.. Heb ook truth plan c die ik opzich wel is gebruik maar de icebreaker staat op nummero uno..