[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Je legendary raid wapens (Atheons Epilogue, Praedyth's Revenge, Vision of Confluence e.d.) zijn allemaal rommel na dinsdag als je de DLC haalt. Exotics zijn wel nog verder te upgraden, maar dat gaat een hoop moeite kosten.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Perfect Bungie 8)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh dus je krijgt gelijk nieuwe legendary wapens om de nieuwe content mee te spelen? Tuurlijk is het niet gelijk nutteloos, maar de nieuwe legendary's gaan wel beter zijn ja. Dat lijkt mij logisch ;)

Volgens mij snappen mensen niet wat de MMO aspecten zijn die in deze game zijn gestopt. Het is niet meer dan logisch namelijk dat je bij nieuwe content weer nieuwe gear hebt en dat je oude gear de kast/prullenbak in verdwijnt.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Rommel is een groot woord ja. Genoeg wapens zijn nog prima te gebruiken. Maar voor de Raid en vooral hard moet je toch wel alle wapens op 323 hebben.

5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Snap daar de achterliggende gedachten niet van... Die gaan dan niet eens me kluis in want die worden nooit meer gebruikt dan... De nieuwe raid wapens zijn dan wel beter zeker..??

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Iets dat pas over een maand of anderhalf komt :p oftewel genoeg tijd om ander spul te verzamelen

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd.

8. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Wapens op 300 zijn bruikbaar op vijanden t/m level 30, hoe snel het rommel wordt ligt er dus aan hoe snel je die hogere mannetjes tegen gaat komen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat we meevalt dus. Nightfall en Weekly gaan ook naar 30 en normal raid is ook 30. Enige die dus echt hoger zijn is Hard Raid.

Btw hier een preview van hoe het eruitziet bij Xur.

Dat is eigenlijk het enige wat me tegenstaat. Ze hadden dat inleveren beter kunnen doen bij de Gunsmith. Nu ben je weer afhankelijk van Xur en zijn random gedoe en hij is er maar 48 uur.

Laatst bewerkt: 4 dec 2014
  10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat mij tegen staat is dat je niet gewoon je huidige gear kan doorlevellen. Gewoon 3 bolletjes toevoegen op alles en een nieuwe mat introduceren. Of in ieder geval voor de wapens, dat je het voor de Armor niet doet is tot daar aan toe (want Light level)

nu kunnen alle legendaries bij het grof vuil en kun je gewoon helemaal overnieuw beginnen (daaaag VoC :'-() , ik moet precies dezelfde grind weer gaan doen als in de afgelopen weken

al die volledig geupgrade exotics zijn gewoon achterhaald nu en alle volledig geupgrade legendaries zijn niet meer dan een paar shards of energies waard ineens

ik kijk de release van Dark Below nog even aan maar ik denk zomaar dat hierdoor Destiny voor mij zijn langste tijd gehad heeft. Ik ga niet nog een keer dezelfde tijdsinvestering doen om vervolgens bij de volgende expansion weer naar 0 gegooid te worden

waarom zou ik nu nog meer dan alleen de beste gun upgraden? Je weet dat het echt verspilde moeite gaat zijn als je meer gaat doen

Vind het jammer want ik was na de laatste patch en wat ik gezien had van de DLC heel positief maar denk zomaar dat ik binnenkort maar eens aan al die andere games die nog liggen te wachten moet gaan beginnen :+

ik vind de grind helemaal niet erg, sterker nog ik vermaak me er prima mee. Ben weken lang bezig geweest om dat kleine stapje van 29 naar 30 te zetten, terwijl je daar alleen in de hard raid en iron banner wat aan hebt. Maar toch vond ik het leuk want ik verzamelde steeds meer goeie wapens, steeds meer leuke armors en ik had het gevoel dat ondanks dat mijn characters niet in level omhoog gingen ik door die betere wapens ik ze zoch aan het versterken was.

Dus het is niet dat de gear grind an sich me tegen staat, het is puur dat alle tijd die ik tot nu toe in de exotics en legendaries gestoken heb gewoon weg gegooid word. Al die tijd is verspilde moeite , ik had ze beter onaangeraakt in de vault kunnen laten liggen

en zo moet Bungie niet met mijn tijd omgaan, er zijn genoeg andere games

Kevf vindt dit leuk.
  11. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik zie t al gebeuren heeft ie se gjallarhorn upgrade hebk dat ding uiteraard nog niet en dan is xur weg en dan zal ik dat ding krijgen en dan is de vraag wanneer neemt xur die upgrade weer mee... Want hij heeft niet elke week t zelfde bijzich..

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Begint toch wel weer te jeuken :D denk dat ik de dlc maar ga aanschaffen. Aanstaande dinsdag kwam hij toch uit?

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar zoals Hybrid al zegt is het bij lange na niet obsolete. Je hebt nu alles dat naar level 30 is getrokken en daarvoor zijn de wapens die je nu hebt ook nog meer dan goed voor. Echter moet er ook wel iets zijn om nog voor door te spelen niet? Waarom zou je anders de DLC gaan spelen als jouw oude wapens net zo sterk of misschien zelfs sterker zijn?

edit: jeeej shiz komt weer terug :D jup dinsdag

SHiZ NL vindt dit leuk.
  14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat zit er dik in ja :D hopelijk een nieuwe raid welke we weer kennen masteren met zijn allen :D gaat vet worden!!!!!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen is dit niet iets nieuws. In MMO land is dit redelijk normaal.
    Alleen hebben we op console niet echt heel veel ervaring met MMO's en zeker niet het grote publiek wat nu voor het eerst een MMO achtige game speelt.
    Daarnaast zoals ik zei zijn volledige geupgrade legendary weapons niet opeens slecht. Want daarmee kan je ook al prima uit de voeten op level 30. Enige waar die niet goed voor is is voor de nieuwe hard raid die level 32. Nou die komt pas later en duurt ook weer even tot iedereen daar weer is. Ondertussen heb je heus wel weer beter wapens en volledige geupgrade exotics.

Nou ja hij heeft er 6 iedere keer bij zich. En zoveel exotics zijn er nou ook weer niet. :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Alle gear die subtoptimaal is is vendor trash en verspilde moeite. Het doel is 32 worden , daar is de hard raid voor nodig, dat ga je niet doen met VoG wapens

dus dat kan allemaal in de prullebak in terwijl je de hoogste level content gaat negeren

En ja dit is in MMO's normaal maar niet na 3 maanden. Noem 1 MMO waar je na 3 maanden al je wapens in de prullebak kon gooien? Ik heb misschien niet heel veel FF, PSO, DC Universe gespeeld maar volgens mij is wat Bungie hier doet niet de normale gear grind

en daar komt nog bij dat Destiny ook geen normale MMO game is

sterker nog, het is helemaal geen MMO

het is een instanced always online co-op FPS game met RPG elementen :+

En ik weet wel dat je wapens niet ineens 0 damage doen, je kan er prima mee door spelen. Het punt is, waarom tijd steken in een wapen wat niet tot de nieuwe cap kan komen? Ik deed heel veel bounties en dailies om zoveel mogelijk wapens te upgraden. Dat is nu over. Het is niet zinvol om iets te upgraden wat niet boven de 300 damage komt. Want je zal zien dat we over een paar maanden naar 350 gaan en dan kunnen ze wel echt de prullebak in

Bungie denk slim te zijn en hiermee heel veel speeltijd toe te voegen maar tegelijkertijd halen ze een enorme motivator weg voor mensen om veel te spelen.

De exotic die Xur die week heeft upgraden en meer is niet zinvol. En 'zinvol' is dan nog een ruim begrip, want je hoeft maar 1 setje te doen zodat je Hard raid op 32 mee kan doen. Meer wapens upgraden is zonde want bij de volgende cap increase gaat je tijd weer de prullebak in

Dit is niet hoe een MMO expansion normaliter met cap verhogingen om gaat

voeg een zeldzame nieuwe mat toe waarmee je wapens van 300 naar 323 kunnen levellen, maak dat duur en zorg dat het tijd kost. Voeg daarna nieuwe wapens toe en geef die toffe perks die extra effectief zijn in de nieuwe content

dan heb je je reden om te spelen zonder dat je de al geinvesteerde tijd weg gooit

Leoni vindt dit leuk.
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee de game heeft echt heel veel MMO elementen en dat is dit er een van. En dat in de prullenbak gooien vind ik echt niet zo. Je hebt er nog genoeg aan voor nightfalls en normale raids. Daarnaast kan je met de normale raid level 32 worden.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat ga je zeker nog wel doen met VoG wapens. Ik durf daar zelfs op te wedden, aangezien hard raid de enige manier is om de primary wapens met elemental damage te doen verbleken :) (tenzij je een exotic equipt als primary, maar dat doe ik eigenlijk nooit)

Nee, MMO elementen. Er zijn amper perks oid om het RPG te noemen. Ik snap niet zo goed waarom mensen doen alsof je nu opeens te horen hebt gekregen dat raid wapens net zo goed zijn als de eerste auto rifle die je op het begin krijgt.. Dat gaat echt niet zo wezen. Die primary's zijn voor Nightfall en normal raid meer dan goed genoeg. Zelfs super denk ik

Nice :) Ja er zit vanaf volgende week dinsdag gelijk een nieuwe raid bij. 3 story missions, nieuwe gear, nieuwe exotics, nieuwe manieren om dingen te verzamelen, materials zijn vanaf nu te koop, nieuwe events, nieuwe soort bounty's die meer vereisen dan 30 melee kills maken etc etc :p

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Waarom is dit geen MMO? MMO zegt toch niets over de gameplay? Alleen dat je met veel mensen tegelijk online speelt? Of ben ik nou gek. Misschien bedoel je RPG, maar daar heb ik geen verstand van ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De eerste M in MMO staat voor Massive

misschien hanteren wij verschillende standaarden op dat vlak maar ik vind 16 man niet heel massive :+

Het is ge-instanced. Daardoor niet minder leuk ofzo maar de term MMO past daardoor niet helemaal. CoD is ook geen MMO terwijl daar ook over de verschillende lobbies verspreid miljoenen mensen samen tegelijk spelen

Destiny is gewoon zijn eigen ding imho

Deel Deze Pagina