Wat mij tegen staat is dat je niet gewoon je huidige gear kan doorlevellen. Gewoon 3 bolletjes toevoegen op alles en een nieuwe mat introduceren. Of in ieder geval voor de wapens, dat je het voor de Armor niet doet is tot daar aan toe (want Light level)
nu kunnen alle legendaries bij het grof vuil en kun je gewoon helemaal overnieuw beginnen (daaaag VoC
) , ik moet precies dezelfde grind weer gaan doen als in de afgelopen weken
al die volledig geupgrade exotics zijn gewoon achterhaald nu en alle volledig geupgrade legendaries zijn niet meer dan een paar shards of energies waard ineens
ik kijk de release van Dark Below nog even aan maar ik denk zomaar dat hierdoor Destiny voor mij zijn langste tijd gehad heeft. Ik ga niet nog een keer dezelfde tijdsinvestering doen om vervolgens bij de volgende expansion weer naar 0 gegooid te worden
waarom zou ik nu nog meer dan alleen de beste gun upgraden? Je weet dat het echt verspilde moeite gaat zijn als je meer gaat doen
Vind het jammer want ik was na de laatste patch en wat ik gezien had van de DLC heel positief maar denk zomaar dat ik binnenkort maar eens aan al die andere games die nog liggen te wachten moet gaan beginnen
ik vind de grind helemaal niet erg, sterker nog ik vermaak me er prima mee. Ben weken lang bezig geweest om dat kleine stapje van 29 naar 30 te zetten, terwijl je daar alleen in de hard raid en iron banner wat aan hebt. Maar toch vond ik het leuk want ik verzamelde steeds meer goeie wapens, steeds meer leuke armors en ik had het gevoel dat ondanks dat mijn characters niet in level omhoog gingen ik door die betere wapens ik ze zoch aan het versterken was.
Dus het is niet dat de gear grind an sich me tegen staat, het is puur dat alle tijd die ik tot nu toe in de exotics en legendaries gestoken heb gewoon weg gegooid word. Al die tijd is verspilde moeite , ik had ze beter onaangeraakt in de vault kunnen laten liggen
en zo moet Bungie niet met mijn tijd omgaan, er zijn genoeg andere games
Klik om te vergroten...