Ben er ondertussen echt zo klaar mee met die Fallout 4 Snap best dat zo'n games een lange tijd nodig heeft om te maken, maar dit gaat steeds nergens over. Ze kunnen toch iets kleins laten zien dat ze ermee bezig zijn. Bioware deed dat toen toch ook met de nieuwe Mass Effect.
Same here man. Vaak na de aankondiging van zo'n game duurt het sowieso nog een jaar of langer, dus een aankondiging mag nu echt wel een keer. Heb sowieso zoiets van hou gewoon je kop als je toch niets te melden hebt Bethesda. Ik ben serieus helemaal niet meer hyped voor een nieuwe Fallout, wanneer hij aangekondigd wordt ongetwijfeld weer, maar ben er een beetje klaar mee. Plus het is niet alsof Fallout 3 nou de beste game ooit was, absoluut niet. Plus genoeg moois qua RPG nu al en straks met The Witcher 3.
Nouja, met die nieuwe Mass Effect 'beelden' had van mij ook niet gehoeven, je kreeg letterlijk niks nieuws te zien. Laat dan maar wat zien als je wat concreters hebt.
Voor mij was Fallout 3 (en Fallout New Vegas een klein beetje) tot dit jaar nog de beste game. De Fallout games blijven gewoon een speciaal plekje bij mij hebben. Ik vind het echt geweldige games en heb ze beide echt super grijs gespeeld Maar de beste game voor mij is nu The Last of Us. Bij mij is eerlijk gezegd de hype ook compleet weg. Ik zie het allemaal wel wat Fallout 4 gaat worden
Stel je die vraag aan mij alsof het overduidelijk hoort te zijn? Want ik zie dus echt niet of het Photoshop of in-game is.
Haha, nee not sure, maar waarschijnlijk wel. Doe je zo in onder andere PS ja en ziet er bovendien zo fake uit.
Ultimate Ninja Storm 4 voor de PS4 (tot dusver alleen voor de PS4 en dus niet PS3/360/X1 en PC, al is er voor de rest nog niks bekend, wie weet komt ie wel op de X1)
http://www.eurogamer.net/articles/2...only-way-of-getting-the-final-fantasy-15-demo Geen FF15 demo voor mij dus, want ik heb 0,0 interesse in Type 0.