1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Game of Thrones: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 1 dec 2014.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Inverted? Ik speel dat echt nooit zo, dat vind ik pas kut spelen in de games. :lol:
     
  3. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    Bij gameplay settings zie ik Invert Y staan!
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inverted is dus mogelijk? Maar bij TWD niet toch?

    Uhm ik vraag of het kan. ik zeg toch niet dat het beter is dan normaal of iets dergelijks?

    Top dan ga ik hem maar eens aanschaffen :D Even mijn XBOX terug op US store zetten :D
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geniet echt van het spel :) echte GoT sfeer
     
  6. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Na al die positieve verhalen, toch ook maar de seasonpass voor de ps4 gehaald. Fuck it maar ook dat die 30 euro is daarvoor. Voor meer GoT en meer telltale laat ik mezelf wel afzetten.8)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is sowieso raar dat de prijzen verschillen. Hadden we het in het PS4 topic al over en Eurogamer besteedde er gister ook aandacht ook.
    Het is Telltale wat de prijzen bepaald maar waarom 25 euro voor alles op de Xbox en 30 euro op de PS. Apart.
     
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb episode 1 ook gedownload. Kwartiertje kunnen spelen alleen nu het hele weekend en dagen daarna bijna geen tijd :')

    Eerste stukje was wel meteen al super gaaf! Meteen helemaal in de GoT-sfeer.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook maar aangeschaft. Kon het niet laten.
    Jullie worden bedankt! :mad:
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Net de eerste missie gehaald, wat vet zeg :D helemaal GoT sfeer.

    Vraagje als je chapter opnieuw speelt, blijven dan de laatst gemaakte keuze onthouden? Bedoel je maakt de eerste keer keuzes, worden deze overschreven als je een missie opnieuw doet. Geen idee hoe dit werkt :D
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Je speelt dan op een andere save.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Aha op die fiets. Dat is wel tof zo kan je vaker spelen met een andere uitkomst.
     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb season pass net gekocht voor de PS4 voor 24,99. Misschien ff contact opnemen voor teruggaaf?
     
  14. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Vaag ja. Heb je daar een linkje van toevallig?
    Had zelf ook al zitten kijken op die site van telltale. Daar deelden ze in een soort Q&A over GoT ook al een halve sneer uit over hoe laggy PSN is en dan met name de ps3 destijds.:+ Zat er altijd al een prijsverschil in eigenlijk? Heb the walking dead's en the wolf among us destijds op de 360 gespeeld.
    Hahaha, dat meen je niet. Thanks voor de tip in ieder geval.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had gister de eerste episode gekocht voor 6 euro, maar die is nu 5 euro zie ik. Hebben ze toch maar spontaan de prijzen laten zakken.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben klaar met de eerste episode. Ik vond het erg sterk, net als de serie zelf. Normaal speel ik geen episode twee keer, maar dat ga ik nu wel doen. Ik wil toch even kijken of bepaalde dingen te voorkomen zijn.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Sony has cut its prices of Game of Thrones and Tales from the Borderlands on PlayStation 4 after last week's outcry.

    Last week, Eurogamer reported that the Telltale games were more expensive on PlayStation 4 than they were on Xbox One.

    Following that, eagle-eyed Eurogamer readers noticed the prices of both games had been reduced on the quiet.

    The Game of Thrones Season 1 Season Pass is now £19.99 on PS4. It had been £24.99. The Tales from the Borderlands Season Pass is now £15.99. It had been £18.99.

    Interestingly, on PS4 the price of episode one of both Game of Thrones and Tales from the Borderlands has been reduced from £4.99 to £3.99 - price-matching them with their individual costs on Xbox One.

    The pricing of the Game of Thrones season pass on Xbox One remains £15.99. On Xbox One the season pass only includes episodes 2-6, whereas on PS4 the season pass includes all six episodes, so the entire set is now one pence more expensive on PS4. That seems reasonable to us.

    The Tales from the Borderlands season pass remains £11.99 on Xbox One.

    Sony has told Eurogamer that all customers who purchased the title prior to the lower prices going live will have the difference credited back to their account by the end of next week."
     
    White Hawk vindt dit leuk.
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oké, dat is aardig. Krijg ik nog een eurootje terug :)
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil ep 2 spelen!
     

Deel Deze Pagina