Hmm...Dragon Quest? Maar die was toch al aangekondigd? Of was dat 1 van die spin-off series? En dan nog, dat zou geen impact hebben op het westen...en oosten ook niet, omdat de Xbone geen concurrentie is daar.
LittleBigPlanet 3 gisteren gehaald, stuk of 8 keer in het eerste uur al gecrashed. Grafisch ook alles behalve indrukwekkend, slechte framerate ook...Ik als 2e speler viel ook een paar keer door platforms heen en je krijgt weer eens geen trophies als couch-coppert Vandaag gaat ie terug... Misschien een keer leuk voor een tientje ofzo.
Vreemd. Ik heb die game de afgelopen week zeker een uur of 10 gespeeld, maar het spel is bij mij nooit gecrasht. Wel 2 keer een bug gehad, maar niks gamebreaking. Ik vind het juist het leukste deel uit de serie.
Yep, had vanmiddag die fighting game gespeeld, best tof. Die andere games zal ik niet echt gaan spelen, wellicht Secret Ponchos een keer.
Ik heb echt alleen nooit zin om de tijd te nemen om de moves te leren. Dus ik zit een beetje te button bashen. Ik houd niet zo van 2D fighting games, geef mij maar DOA, dan weet ik tenminste wat ik doe. Maar goed, gratis is gratis. En de characters zijn best leuk. Aan Secret Ponchos begin ik niet eens, lijkt me niks aan.
Dit is slechts het begin! Vanavond en morgen horen we dat de nieuwe Mass Effect, Half Life 3 en Shenmue 3 Vita exclusive zijn!
Waarschijnlijk omdat het toen DE fighter was die je moest hebben (als je van het genre houdt) Nu is het één van de vele en persoonlijk vind ik Street Fighter weinig bijzonders
Oh, dat geloof ik graag. Maar zelf geef ik de voorkeur aan 3D fighters. Al is Injustice wel geinig nu die gratis is met Plus.
http://www.insidegamer.nl/nieuws/11...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl fuck yeah,... (wel kut dat we nu nieuwe arcadestick moeten kopen kost weer extra geld.. )
Wist niet eens dat het waar was over Street Fighter 5. Zou wel een teleurstelling zijn als dat de grote aankondiging is. Meer dan een opgepoetste versie van SF4 zal het niet zijn. Maar goed, die game boeit me gewoon niet, ook al zou deze game het hele genre op zijn kop zetten.