Uncharted 4, niet onaardig. Nu From Software met Bloodborne!
Update: Bloodborne mooie co-op demo, Chalice procedural generated dungeon.
Update: de nieuwe Streetfighter IV Ultra nu. Korte trailer.
Update: Killing Floor 2 trailer. Deel 1 ken ik van de PC. Stoere trailer.
Update: Owja, Darkest Dungeon. Die wil ik HEEL GRAAG spelen. Shitty trailer, dus hier een betere.
Update: The Forest trailer. Survival horror game. Reviews voor de eerdere PC versie waren redelijk.
Update: Persona 5 en Bastion release op PS4.
Update: Een nieuwe Orcs Must Die! Wauw, leuke verrassing. De eerdere games waren ontzettend stoer. Stoked! Ditmaal met meer helden (ik zag er vier, inclusief een minotaurus).
Update: Wat oude games. 20 jaar Playstation.
Update: EA wil free games weggeven. Nou, dit wordt interessant... "Free games, completely free". Need for Speed voor VIta, Mirrors Edge PS3, Plants vs Zombies GOW voor PS4. US store only.
Update: Trailers van Dungeon Defenders 2, Skytorn (nice!), Severed, Shovel Knight, Enter the Gungeon (nice!).
Update: Batman: Arkham Knight trailer. Ziet er goed uit.
Update: En trailer Street Fighter V, PS4 en PC release zoals we al wisten. Cross platform play, dat is wel nieuw voor mij. Gameplay nu. Minder dan ik had gehoopt.
Update: Yakuza 5 naar PS3? Heb een stukje gemist met meer Yakuza nieuws. VITA: Suikoden 1&2 voor VITA & PS3. Nice! Towerfall voor de vita en een nieuwe expansion ook voor de VITA&PS4. Deadliest Catch. Super Timeforce Ultra, VITA en PS4, goede game en zeker niet gemakkelijk. Banner Saga naar VITA, goede TBS game al gereleased op de PC. RE: Revelations 2 voor VITA. Gang Beasts voor PS4.
Update: Tim Schafer nu. Broken Age adventure games komen naar alle Playstation platformen. Grim Fandango re-release, ook een adventure game voor diverse platformen. DAY OF THE TENTACLE SPECIAL EDITION. Dat is wel een gigantje in adventure land. Veel adventure games releases 2015 en veel goede games ook.
Update: materiaal van Fat Princess Adventure, een game waarvan ik de naam niet goed kon lezen (Wattam?), What remains of Edith Finch, The Order met nieuw gameplay materiaal. Net Gears, maar wel vet.
Update: Tearaway Unfolded, een adventure game?
Ik ga even pauze houden. Geniet van de show.
Update: Until Dawn. Spannend hoor. Nice.
Update: En natuurlijk Square Enix... curtain closer? Kom maar op met je FF! Oh, dezelfde HD update van FF VII voor PC komt ook naar de PS4. Had op iets groters gehoopt, maar leuk wanneer je deel 7 nooit of lang niet meer hebt gespeeld. Lol, publiek was ook "not amused". Shitty aankondiging zeg.
Update: laatste twee games. No Man's Sky gameplay. Wauw, indrukwekkend hoor. Als dit geen goede titel wordt eet ik mijn schoen op.
Update: Drawn to Death aankondiging. Apart en eigenlijk een beetje erg meh.
Samengevat: goede show. Veel goede, mooie interessante games en aankondigingen. Square Enix had beter weg kunnen blijven. En de laatste aankondiging, Drawn to Death, een behoorlijk zwakke afsluiting.
Laatst bewerkt: 6 dec 2014