[Multi] The Walking Dead: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 dec 2012.

1. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik snap je gedachte, maar ik wil niet iemand als rugdekking hebben die voor zichzelf kist als het er op aankomt. Wel tof dat de eindes behoorlijk ver uit elkaar liggen. Benieuwd hoe ze dat gaan oppakken.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon echt supertoffe games maakt Telltale de laatste tijd. Nu bezig met The Wolf among Us, ook echt ijzersterk. Erg benieuwd naar Game of Thrones en Tales from the Borderlands.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nu Episode 5 aan het installen. Ben erg benieuwd.

4. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Wauw, wat een game. Zojuist Episode 5 van Season 2 afgerond...
    Op de een of andere manier toch een aardige band met Kenny opgebouwd, al vanaf seizoen 1..
    Daarom heb ik gekozen om hem Jane te laten vermoorden, en daarna gekozen om hem in leven te laten.
    En, last but not least, ik heb ook gekozen om bij hem te blijven en niet dat kamp in te gaan.

Geen idee of ik de juiste keuzes maak, alle eindes lijken me heel vet.

Hoe gaan ze dit in Season 3 aanpakken? is daar al iets over bekend?

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er zijn geen "juiste" keuzes he.. Het zijn jouw keuzes

6. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    zojuist goty voor de xbone besteld :) krijg er ook een setje minimates bij... benieuwd hoe het is na alle verhalen hier

7. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort ook eens seizoen 1 en 2 kopen:)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ik zit nog bij EP4 van S02. Vind het maar een matig seizoen. Personages zijn ook totaal niet boeiend. Lijkt ook veel minder gameplay in te zitten dan voorheen.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Seizoen 2 van TWD is nu dus klaar? Iemand gespeeld op de vita? Lijkt mij het mooiste platform om dit soort dingen op te spelen namelijk. Seizoen 1 had ik op de PC gespeeld, dus hoe begin ik dan aan seizoen 2?

10. Tits

Tits Active Member Redacteur

Leuk Bevonden:
    36
    Season pass voor seizoen 2 is nu aan -50 procent te vinden op de Xbox 360

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Seizoen I en II nu binnen voor de One. Seizoen I GOTY versie, dus met 400 days erbij. Nu eens een keer wel uitspelen. Hopelijk hebben ze de stabiliteit van de game wel verbeterd t.o.v. zijn 360 versie.

12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Gisteren weer eens aan begonnen, maar heb niet echt het idee dat echt moeite hebben gedaan voor de PS4/Xbox One. Het lijkt echt een 1 op 1 kopie te zijn. De pc versie ziet er veel mooier uit met bepaalde effecten. Waarom kan de PS4/Xbox One dat niet hebben dan? Beetje makkelijk gedaan dit hoor:confused:

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat vind ik ook een beetje. Wel leuk hoor, hoe snel ze de games eruit pompen, nu weer met Game of Thrones en Tales of the Borderlands binnen een week. Maar technisch gezien zijn de spellen echt een ramp. Het verhaal maakt wel een hoop goed, maar ik vind wel dat ze iets meer moeite mogen doen aan de technische kant.

Seizoen 2 vond ik wel minder dan seizoen 1. Het eerste seizoen had veel betere characters. En ik heb toch vaak het idee dat de meeste 'keuzes' niet echt keuzes zijn. Je mag gewoon af en toe kiezen wie blijft leven en wie niet. Maar het spel maakt die characters alsnog dood (zonder je een keuze te geven) als dat voor het verhaal zo het beste uitkomt. Dat vind ik wel jammer. Ik geniet wel van deze games, maar ik zie ook graag graphics zoals Beyond Two Souls. En ik zie graag meer gameplay, dat is een stuk beter in games als Beyond en Heavy Rain. Bij Telltale speel je echt alleen een interactieve film. In het eerste seizoen van TWD zat veel meer gameplay, zelfs nog wat kleine puzzeltjes.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb zelf echt nooit problemen gehad met bugs of andere dingen. Heb toch veel games van ze gespeeld. Grafisch tsja. Dat mag misschien een keer wat meer opgepoetst worden maar het stoort met eigenlijk totaal niet als ik de games speel.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dan heb je echt mazzel, want ik vastlopers ten voeten uit gehad. En dat alleen maar toen ik een game afsloot om te kijken of die goed opsloeg. Ga je weer in de game, blijft die plakken in het laadscherm en kan ik mijn hele console opnieuw opstarten. Grrr. :mad:

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou ik ben het met Hybrid eens hoor. Toen ik twd op de PC speelde stotterde het echt heel erg. Hele rare bugs etc.

De besturing is nog net zo clunky, maar de performance is wel degelijk omhoog. Gewoon prima fps, geen rare bugs en geen gestotter.

17. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    2 jaar geleden vond ik het nog wel tof, maar merk nu toch met die houterige gameplay en houterige gesprekken dat het me niet echt langer boeit. Vind die gesprekken ook niet echt heel vloeiend lopen. Dan praat je met iemand ergens over en dan wil je het ergens anders over hebben, maar dan is het echt zo vaag hoe ze elkaar weer begroeten. Of vaak zit er een delay als je iets geselecteerd hebt. Snap dat het om het verhaal gaat, maar dit soort dingen halen me toch wel uit het verhaal en uit de game.

Misschien ben ik intussen wel te verwend geraakt aan andere verhalende games, maar ze mogen dat technische wel heel wat verbeteren.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Daarom kijk ik ook meer uit naar Until Dawn en de nieuwe game van Quantic Dream. Dan is die technische kant wel goed.

19. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ik merk dat bij mezelf ook wel ja. Sinds ik Heavy Rain en Beyond Two Souls heb gespeeld, merk ik toch wel dat ik dat houterige van Telltale echt veel minder fijn vind.

Niet om nou meteen weer negatief te zijn over TWD, want het verhaal is wel top gedaan. Maar de gameplay en technische aspecten vind ik toch wat verouderd/niet lekker aanvoelen.

iMark 007 vindt dit leuk.
  20. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    seizoen 1 net gekocht , 27.75 denk wel mooie prijs.

hoelang duurt zo.n seizoen ??? lijkt me mega gaaf spel .

Deel Deze Pagina