1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Snap het ook niet. Het is enorm kaal en sfeer heeft het verder ook niet.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Ga eerst eens een Zelda spelen o_O
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht dat de wereld nog wel wat levendiger gaat worden :eek:
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Uiteraard. Ik neem aan dat de basis van de game klaar is, maar dat ze nu nog een jaar gaan aanvullen met content en polishen.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik vind het al heel wat dat ze nu al zeggen dat die Star Fox game eerder uitkomt en daar hebben we nog weinig van gezien.
     
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Maak jullie geen zorgen, dit wordt de game van 2015.
     
  7. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja want Twilight Princess had een hele levendige overworld.
     
  8. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Snap je überhaupt de hype met Zelda games niet of alleen deze? Ben nog nooit teleurgesteld door een console Zelda game dus ik maak met echt totaal geen zorgen over het eindproduct. Dat het er nu al zo uit ziet een jaar voor release vind ik al geweldig. Grote wereld, 'bullet-time' en het hele sfeertje trekt mij gewoon direct weer. Dit gaat alleen nog maar beter worden.

    Nintendo is geen Ubisoft dat een jaar voor release gaat pronken met geweldige graphics en beloftes om vervolgens een wanproduct af te leveren.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daarnaast ziet het gras er belachelijk mooi uit :eek:
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zelda's hebben nooit een levendige overworld. Het gaat om de dungeons, always. Daar vindt de actie plaats en daar gebeurd alles.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Het mooie van Zelda games vind ik dat je gebieden keer op keer blijft bezoeken en nieuwe geheimen ontdekt wanneer je een nieuw item hebt.
    Sowieso is vrij rondlopen in Zelda games tof om te doen als tijdverdrijf, Skulltula's zoeken, heart containers, side quests, extra storage voor wapens en rupees etc. Je ontdekt altijd wel iets.
    Ik vind de overworld verre van saai in ieder geval, het draagt samen met de fantastisch gecomponeerde muziek gigantisch bij aan de sfeer van de game.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoopte een beetje op een Zelda meets Skyrim, niet alleen qua wereldgrootte, maar ook dat je dorpjes hebt en met mensen gaat praten enzo. Sidequestje hier en daar. Maar dat gaat het wellicht niet worden. De overworld zal wel redelijk typical Zelda blijven, hopelijk inderdaad wel wat meer leven echter inderdaad. Maar Zelda games zijn eigenlijk altijd goed, dus ik ga hier niet eens aan twijfelen.

    Echt heel droog hoe Miyamoto zei dat Starfox ook gewoon nog even komt voordat we aan Zelda kunnen beginnen. Ben benieuwd of het grafisch in de buurt van deze uberbrute easter egg , man oh man:

     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik maak me absoluut geen zorgen om de omgevingen en ook niet om de rest van de Zelda game.

    Ze wilden bepaalde mechanieken laten zien, dus kan me voorstellen dat ze bijvoorbeeld de enemy's even uitgezet hebben voor het ene stukje en om de combat vanaf paard te laten zine de enemy's weer aan gezet hebben.

    Tevens zie je op de overworld screenshot van AFgelopen E3, alvorens het "laserbeest" achter link aan komt dat er geitjes rondlopen en huisjes verspreid staan.

    Nintendo is de laatste tijd echt heel erg in vorm en ik denk niet dat ze uit vorm gaan raken de komende jaren.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Laatst bewerkt: 14 dec 2014
    heuft vindt dit leuk.
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Fantastische game! NIet overal even sterk, maar de wiimote=zwaard=vangnet etc gameplay is geweldig.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Blijkbaar 20 euro nu. Zwaard is eigenlijk in 2 battles erg irritant, voor de rest heb ik er geen last van gehad en vond ik het wel tof. De game zelf vind ik geweldig voor wat het is.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik las op Neogaf wat meningen en ik kan het wel begrijpen. Over de december 2014 Zelda Wii U footage. De E3 footage gaf echt het idee dat de overworld vol leven zat, veel detail, heel veel dingen bewogen ook. Dit was echt minder in de nieuwste footage. Iemand anders maakt de vergelijking met Xenoblade X en hoe levending en gedetailleerd en sfeervol dat er allemaal uit ziet en in die zin Zelda Wii U echt minder eruit zag. Ben het er wel mee eens. Maar er is nog tijd om van alles toe te voegen en mooier te maken, genoeg werk te doen in elk geval. Maar juist om dat soort dingen heb ik zoiets van ''We zullen zien'' wanneer ze zo zeker zeggen dat hij dit jaar zal uitkomen. :)
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb mijn Majora's Mask 3D XL editie binnen!

    Transfer duurt trouwens wel eeuwig draadloos via een andere 3DS
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2015
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ook mijn MM 3D XL editie binnen :). Transfer duurde inderdaad erg lang.

    Verder ken ik de game natuurlijk al, maar hoe nu het 3D-effect werkt icm met MM, werkelijk fantastisch.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou snap ik waarom die special edities zo snel zijn uitverkocht. Veel kopen hem 2keer. MP staat er vol mee. Wat was de prijs ervoor in de winkel/webshop?
     

Deel Deze Pagina