Was al de race maar vergeten te veranderen. netwerk is niet zo super strak vandaag. Ginetta reed lekker, ik dacht ff snel de lotus te proberen en toen kon ik de ginetta niet meer rijden. Nu het spektakel in de open wheel auto, daar heb ik voor geoefend. Leuke van pc games zijn al die mods. Die F1 toerenteller is ook een mod en erg gaaf.
Jongens, weet iemand hoe je de rechter analog stick moet maken van je xbox one controller? Hij doet het bij mij slecht, sinds dat hij gevallen is van me kast op zijn kop. Ik kan de analog stick draaien, maar dan blijft hij naar 1 kant staan. Who can help me??
Valschade? Lijkt me niet. Aan de andere kant, nooit geschoten is altijd mis Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik kan hem gratis versturen en krijg een gratis nieuwe controller terug staat op website. Lijkt me alleen voor hardware fouten....
Er zijn wel wat gevallen bekend waarbij hij tijdens het spelen aan de binnenkant afbreekt. (althans een klein onderdeeltje dat afbreekt.) Dus je kan het proberen.
Hoor ook als ik hem draai een soort van klik....misschien dat die ergens overheen gaat wat kapot is. Heb hem geprobeerd open te maken maar zonder T8 schroevendraaier lukte het niet....
Maar een nieuwe controller gekocht.....weer 50 euries... Ga die andere maar opsturen en als tie gemaakt kan worden heb ik er 2 haha
Nice . Ik begin binnenkort met de Mazda en de Skip Barber, echt toffe karretjes . Spring maar niet gelijk in het diepe .
Heel heel heel interessante docu (deel 1/2) over Alonso's laatste race bij Ferrari, geschoten op Abu Dhabi, van heel dichtbij. Een intiem inkijkje in de formule 1, en in het leven en de persoon van Fernando. Wauw _0_
Heeft iemand eigenlijk al ervaring met Asetto Corsa en de XBOX One controller? Dat is voor mij wel erg belangrijk om te weten. Is de besturing vergelijkbaar met Forza? Mijn systeem: Quad core i5-3570 Nvidia GForce GTX650 Win 7 64-bits De videokaart volgens de specs zou dan nét te weinig kunnen zijn.....?