Yup, farming is qua engrams zo goed als gekilled door Destiny. De public event awards vind ik ook kut en nu verplicht met mijn 3e character opzoek naar groene Engrams want ik kom zwaar hadric essence tekort voor mijn legendary en Exotic gear. Dus strike Playlists grinding it is. Dammit.
iel, groene drop edit: belachelijk dat er WEER een exotic exclusief is voor de PS.. Fucking hell man, heeft Sony het hele spel betaald ofzo?
Ja, maar ik wil mijn warlock naar Vanguard level 2 boosten en met strikes krijg ik ook nog Vanguard marks die ik dan straks kan inwisselen voor gear. Dus alles zit in de strike Playlists voor mij. -Groene Engrams <> dismantle voor essence -Vanguard marks voor gear -Vanguard points voor het levelen naar level 2 ;-)
Ligt niet aan Sony maar aan Activision. We missen niet veel. The Undying Mind is een saaie Strike volgens degene die hem gespeeld hebben. Die Shotgun ziet er leuk uit maar zovaak gebruik ik ze niet. Enige wat wel irritant is is dat de PS4 twee strikes meer heeft... ze hadden nooit een deal aan moeten gaan. Zeker niet om content. Een maand wachten? Prima. Een heel jaar? GTFO.
Heroic en Nightfall gaan naar level 30. Nog een dikke vinger naar de spelers die blijven steken op 27-28 omdat ze de Raid niet doen, geen tijd ervoor hebben of niet voldoende resources. Zoveel vragen... en gewoon geen antwoord van Bungie. Slechte zaak.
Daarom juist zorgen ze er nu voor dat je via Vanguard level 30 kan worden. Eerst was het alleen de raid, toen raid en Iron Banner en komt Vanguard daarbij. Dus iedereen kan level 30 gaan worden.
Volgens Datto kan je idd 30 worden met Vanguard gear en een Exotic nu. Valt wel mee... hij is het er wel mee eens dat er nog een hoop onduidelijkheden zijn jammer genoeg. De nieuwe Exotic Sniper gaat in het Primary wapen slot, en is zeer sloom en het niet waard
Ja en 31 als je Iron Banner doet. Die een week later begint. Of je doet de Raid en met die gear kan je richting 32 gaan. Althans dat denk ik. Dat ze via Vanguard nu mensen helpen voor level 30 lijkt met het meest logisch. Ze willen nu iedereen daarop hebben. Zeker nu nightfalls etc allemaal beginnen op level 30.