Ik verwachtte al dat er mensen zijn die het niet mooi vonden. Die close up van Nathan zijn gezicht en handen vond ik anders behoorlijk indrukwekkend. Er is geen enkele game die fotorealistisch is. Het is maar net waar je jouw eigen verwachtingen legt, maar ik ben absoluut niet ontevreden. We zijn gewoon te veel verwend door de graphics van Uncharted 2 en 3 en The Last of Us. Uncharted 4 doet daar weer een schepje bovenop en naarmate de console cyclus verder gaat, dan komt er steeds een schepje bij. Zo gaat dat altijd.
Ik vond het overigens behoorlijk vet toen Nathan tegen de waterval werd gedrukt, toen zijn haar gelijk helemaal plat was. Dat soort kleine dingetjes kan ik wel waarderen.
Daarnaast hebben we natuurlijk nog maar een hele vroege versie gezien, het optimaliseren moet nog beginnen. Ik heb liever dit soort beelden die daadwerkelijk realistisch zijn dan Watch Dogs beelden die bij de release helemaal worden terug geschroefd. Ubisoft neemt je keer op keer in de maling, dat heb ik Naughty Dog nog nooit zien doen. Dus in dat kader ben ik blij met wat ik gezien heb.
Laatst bewerkt: 7 dec 2014
Daz en Mallakai vinden dit leuk.