[PS4] Uncharted 4: A Thief's End

Discussie in 'Games' gestart door Stantana, 15 nov 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zal altijd wel zo blijven hier, dat domme gezwets van sommige mensen hier over mij. Ik zou het net zo hard over Quantum Break of Halo 5 zeggen. Als die game tijdens E3 2015 er ineens slechter uit ziet, ga je mij daar ook over horen. Heeft dus echt geen ene kloot te maken dat ik Xbox prefereer, want die PS4 komt hier ook nog wel. Maar jullie denken maar lekker wat jullie willen. :)

Zoals Hybrid zei, ik ben absoluut kritisch op graphics en het maakt niet uit welke console dat is. Er werd toen tijdens en na E3 net gedaan alsof het ingame was en dan creeer je daar inderdaad verwachtingen mee. Ik was zelfs nog hardstikke enthousiast ook over hoe het eruit zag tijdens E3, dus waar mensen het vandaan hebben dat ik dit alleen maar zeg omdat het PS4 is, is mij een raadsel. De onzin ook dat ik mijn keuze voor X1 moet legitimeren, man hoe kom je erop? :D

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Je bent gewoon vet jaloers op deze game Buto.. Dat zie je van mijlenver.

Just kidding

Hier ook niet omver geblazen so far. Maar dat komt wel goed ;)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoe kom je er bij dat het op de E3 geen ingame was? Is volgens mij niet gezegd dat het gameplay was en de ingame cutscenes/intro's kort voor de gameplay zagen er bij alle UC's wat beter uit dan de echte gameplay maar het was altijd wel degelijk ingame/engine.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben altijd vrij kritisch naar games toe maar ik snap deze keer de kritieken niet zo goed. Ik zag een retestrakke game, slimme AI, mooi graphics, gigantische wereld, vijanden die niet aan 1 plek waren gebonden, gave afwisselende actie.... ik was enigzins verveeld met UC, maar deze wil ik maar wat graag spelen.

DF is ook erg positief:

http://www.eurogamer.net/articles/d...ed-4-the-generational-leap-we-were-hoping-for

etc

hopelijk wordt het spel nog wel 60fps

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou niet rekenen op 60fps, ik denk dat ze eerder de graphics gaan pushen dan de performance

Ik denk dat de kritiek die er is voor een groot deel veroorzaakt word doordat Uncharted nu eenmaal een geval apart is qua verwachtingen.

Ten eerste moet het DE knaller worden voor 2015. De grote 1st party game 2 jaar na launch. Dus alle cross gen en launch game excuses gelden hier niet meer voor. Twee jaar na launch moet deze generatie echt gaan laten zien wat de standaard ongeveer gaat worden.

En Uncharted is daar de uitgelezen game voor. Naughty Dog was de koning van de PS3. UC2 heeft daar jarenlang de standaard gezet op technisch vlak en was mooier en technisch sterker dan de meerderheid van de games die jaren later nog eens uitkwamen, dus als ND met een nieuwe current gen exclusive game komt hangen daar hogere verwachtingen aan.

Of dat realistisch is moet je je afvragen want de voornaamste reden dat ze de koning van de PS3 waren is dat ze als 1 van de weinigen de luxe hadden al hun tools en middleware enkel en alleen specifiek voor de PS3 te maken. Elke regel code was erop gericht om gebruik te maken van de sterke punten van die toch wel aparte hardware. Voor hen is de stap eigenlijk lastiger naar current gen dan voor een developer die bijvoorbeeld altijd PC als lead platform had

Maar de standaard die zij voor zichzelf gezet hebben op last gen zorgt er gewoon voor dat veel Playstation gamers ND games toch als DE benchmark zien van wat een console kan.

Ik vind zelf dat verwachtingspatroon niet helemaal terecht. Maar ook al leg je de lat wel zo hoog voor ze van nog vind ik wat ik tot nu toe gezien heb niet tegenvallen.

Het ziet er volgens mij beter uit dan de games die ik op dit moment in huis heb, vooral de anti-aliasing is erg nice.

Komt wel goed met deze game

iMark 007 vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Uncharted 4 op 60 FPS is fucking moeilijk

Bruce Straley en Neil Druckmann - co-directors bij Naughty Dog - hebben tijdens een interview met Game Informer wederom kenbaar gemaakt dat ondanks de kracht van PlayStation 4, het ontzettend moeilijk is om Uncharted 4: A Thief’s End op 60FPS te laten draaien.

De letterlijke woorden waren zelfs "Really Fucking hard". Het was voor Naughty Dog al een hele opgave om The Last of us Remasterd op dat niveau te krijgen. Uncharted 4: A Thief’s End is een game die de grenzen van PlayStation 4 opzoekt en heeft zoveel meer extra's, zoals real time cutscenes en dat maakt het bijzonder lastig om 60 fps te behalen.

"Really fucking hard. I mean, that’s true for any game. It was really hard on The Last of us Remastered. And that’s a game we have finished. And we know exactly what the end result needs to look like. And here we’re trying to push the boundaries of what this game can look, and do real time cutscenes… And trying to do sixty is really hard."

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou en. Je bent toch Naughty Dog. De reden dat iedereen naar de PS4 is overgestapt. They can do it

Daz en Servantes vinden dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Van Naughty Dog verwacht ik idd wel 60FPS...

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor een SP game maakt het toch geen reet uit man.

Zolang de SP maar soepel en lekker loopt vind ik het prima.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Naar 2016 dus.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is het onrealistisch om nu ook een delay voor Tomb Raider te verwachten? Voor MS was het echt bedoeld om tegen Uncharted te 'strijden' lijkt me....

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja dan juist eerder uitbrengen heeft een grotere impact.
    Al zie ik die game ook wel een delay krijgen. Maar niet om die reden.

Maar ja dit jaar geen PS4 voor mij dus. Uncharted is de enige game waar ik eigenlijk toch op wacht.

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Spring 2016? Dat duurt nog wel even... Afijn.

15. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Dat is nog dik een jaar. Helaas. Beter wordt dit een knaller van jewelste.. eigenlijk de enige game waar ik echt op zit te wachten. :mad:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut niet,

je wil je killer app voor de kerst in de winkel hebben liggen , dat is veel en veel belangrijker dan samen met UC uitkomen

Dit is voor MS alleen maar beter, nu staan er tegen de kerst voor de One demopods met Halo en Tomb Raider en voor de PS4 demopods met ? in de winkel

17. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    TLOU hadden ze ook flink uitgesteld.. En dat is toch wel een meesterwerkje geworden.. Heb er vrede mee. Weet zeker dat ND goede shit aflevert. Wie weet nog 60fps ook.. Extra tijd om dat te kunnen halen hebben ze iig

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt...maar toch. PS4 zal toch echt wel een grote game gepland hebben staan voor de feestdagen? Hoewel er nu nog niets bekend over is.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Last Guardian en Shenmue Delphiki Edition.
    Zien het wel op E3.

Delphiki vindt dit leuk.
  20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wow, komt er nu buiten BloodBorne nog een toffe exclusive uit voor de PS4 dit jaar? :p

Deel Deze Pagina