[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

1. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Komende maandag is voor mij de eerst volgende mogelijkheid. Eerder wordt hem niet ivm tentamens.

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    En we zijn weer door naar de volgende ronde van het NK FIFA. :D

3. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zo op de xbox one is fifa15 echt super gaaf... donderdag mijn xbox one gekregen haha, :D

4. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    weer met van die belachelijke cijfers? 8)

5. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Reglementair dit maal. Tegenstander reageert nergens op. Maar goed, een ronde verder is een ronde verder. :p

6. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    @Jwoeloe Heb je morgenochtend tijd voor een potje?

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Wordt echt pas maandagmiddag, vanaf dan heb ik alle tijd om de komende 4 weken te spelen. Morgenochtend om 8 uur op staan, om tot half 11 te kunnen leren. Vervolgens werken tot half 5, avondje stappen en zondag met een kater weer studeren de hele dag tot midden in de nacht ofzo, omdat het veel te veel is. Maandagochtend tentamen dan knallen en vanaf maandagmiddag genieten van een welverdiende 4 weken vakantie. ;)

8. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Is goed:) veel plezier met je tentamens dan!

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Onder plezier versta ik heel andere dingen, maar ik ga ervan uit dat je succes bedoelt. In dat geval bedankt! :p

10. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Drank deed zijn werk nog, zo te zien :F:

11. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Toch twee heerlijke goals gemaakt....

vanDulken vindt dit leuk.
  12. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    @StrikwerdaAjax en ik hebben zojuist twee potten tegen elkaar gespeeld, waarbij we tweemaal Chelsea - AS Roma konden aanschouwen.

Zou leuk zijn als we er enige response op krijgen. Vond zelf dat ik heel matig speelde, veel onnodige fouten in balbezit. Wel super om een tegenstander te hebben die ook lekker probeert te voetballen.

Om nog even terug te komen op het NK FIFA, wederom ben ik genoemd in de update die VoetbalPrimeur verschaft.
    Hier te lezen: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...fifa-15-merendeel-favorieten-bekert-door.html

13. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is het geluid??

14. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    Nu ik de wedstrijden terug gekeken heb, kan ik zeggen dat ik mijn passing ook slecht vond. Misschien komt dit omdat wij elkaars looplijnen of passlijn proberen af te dekken en dat we dat ook goed doen.

In de 1e wedstrijd had ik het gevoel dat er wat te halen viel. 2e wedstrijd daarin tegen vond ik mezelf vrij kansloos. Creëerde weing, maar hielde alsnog hoop omdat het lang 1-0 bleef.

Ik vond het super leuk om tegen je te spelen!

15. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kan ik ook tegen jullie spelen dan?? Al zal ik helemaal ingemaakt worden haha 8):lol:

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Geluid is door Twitch weggehaald vanwege privérechten en dergelijken. Vandaar dat er geen geluid op zit. Maar goed, dan zet je je eigen muziek maar aan. ;)

Voeg XcilPersion maar toe, spelen we binnenkort eens twee potten en zal ik die wedstrijden hier ook eens opgooien. Is altijd wel interessant om je eigen wedstrijden terug te zien en een soort van te analyseren.

Waren mooie potten. Heb er zeker van genoten. En wat heb ik het moeilijk gehad met die defensieve stabiliteit van dat Chelsea. Onmogelijk om zomaar doorheen te breken. :p

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hahaha zag dat je tegen Flash moest spelen..
    Dat is echt een pannenkoek =']

18. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Had hem maandag of dinsdag gemaild en kreeg zondagochtend pas antwoord. Tja, toen was ik al door. :p

19. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4

geluid is weggehaald door twitch??? why?? mijn geluid zit er gewoon altijd bij als ik de filmpjes upload.. maar ik doe het niet met twitch dan. ik zal je toevoegen maar ik krijg pas donderdag mijn fifa15 weer, heb hem omgeruild voor een nieuwe haha xD

20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Oh, spelen donderdag dan wel.

Update met betrekking tot NK FIFA: 3-0 winst en dus naar de volgende ronde! :D

Deel Deze Pagina