1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja, voor mij simpel; Dragon Age > Witcher.

    Vind de Witcher echt geen leuke game om te spelen. Ga die game dan ook niet halen.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    TW3 wordt echt nog zoveel beter dan DAI, ben ik van overtuigd!
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Precies wat ik ook heb. Ik heb niks met Geralt, zijn "spells", etc.. Kwam totaal niet in de TW2. Zal ook deel 3 niet kopen. DA:I is voor mij echt van een ander kaliber dan TW games. (En uiteraard zijn het over deel 3, vooralsnog, vermoedens dat hij lijkt op de voorgaande delen qua speelbaarheid).
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Betwijfel het. Of The Witcher moet echt met goeie shit komen
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zit echt zo te twijfelen om dit spel te kopen:confused:

    Ik heb echt weer zin in een RPG game en daarbij heb ik toch geen games die nu uitkomen die mij aanspreken, maar ben nooit zo van de fantasy geweest. Skyrim vond ik wel tof, maar een Fallout vind ik bijvoorbeeld weer veel leuker om te spelen:+ Ik zit ook wel een beetje met die combat. Ik vind die camera waar je soms mee moet werken echt niks=(
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De tactical cam hoef je niet te gebruiken. Ik gebruik hem ook nooit. Gewoon halen, het is echt een eersteklas topper. Het is natuurlijk anders dan beide games die je noemt. Je hebt altijd party management, third person view, veel lore etc. Dat moet wel je ding zijn.

    Als je EA Access hebt zou ik zeggen, demo de game voor zes uur!
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Gewoon doen!
    Parel van een game wat mij betreft.

    Wel slim je even in te lezen wat betreft de lore vd game.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Crestwood afgerond en gelijk maar de Dragon daar ff meegenomen :) Bij die dragons gaat mijn main (archer) altijd rete snel dood. Hoe ver ik er ook vanaf sta, ze halen me met zo'n wind binnen en killen me. Of ik krijg een DoT op me. Weird. Ik laat mezelf dan maar dood liggen en neem Cassandra over. Die tanked gewoon 10m totdat de draak dood is. Halverwege is ook iron Bull dood en dan is het Aan Vivienne en Cassandra ...
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben zelf ook bijna klaar bij Crestwood, gave omgeving zeg. Helemaal na

    het sluiten van de rift in die grot
    .

    De draak ben ik nog niet sterk genoeg voor :+. Blackwall houdt het ook nog niet lang genoeg uit. Welk level waren Vivienne en Cassandra bij jou?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, toevallig ben ik ook daar, heb net laatste quest afgerond.
    Draak is me nog wat te sterk.

    Qua gameplay heb ik wel een beetje spijt met mijn keuze voor een dual-wielding rogue...doet het goed op de normale vijanden, maar met de wat krachtigere heeft ie gewoon moeite.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Crestwood vind ik tot nu toe het sfeervolste gebied! Die regen en mist maken het echt mistroostig. Vivianne was 14 en de rest net 15 toen ik de draak deed. Cassandra kan eigenlijk praktisch solo een draak aan. De draak in de Hinterlands killde erg snel mijn party, behalve Cassandra. Vivienne had ik toen nog niet. Gewoon met Cassandra stug door blijven hakken. Zolang haar guard hoog blijft gaat ze niet neer :)

    Respeccen naar Archer? Mijn main is ook een archer en speelt wel lekker. Alles in de archer tree, stealth uit de stealth drie en dan drie puntjes in die poison tree zodat ik poison weapon met twee passives heb. Heb even de Assassin specialization bekeken, maar die vind ik niet echt handig voor een archer.
     
    Conscience vindt dit leuk.
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Man, man, man, wat een heerlijke game. Tijden gelden dat ik er zo ingezogen werd en maar steeds wil doorgaan. En prachtig ook. Sta soms echt te gapen naar de vistas, licht effecten, etc. Erg sfeervol allemaal.

    72u, level 16 ondertussen (party zit nog op 15), nog 158 ongebruikte power :rolleyes: en nog zooooooooveel te doen _O_

    Voor de leuk een paar screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Inderdaad echt een heerlijke game gakkie!
    Ben ook helemaal into DAI!

    Waar kan je btw zien hoeveel uur je al gespeelt hebt.
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je savegame geeft steeds het aantal uur weer.


    Overigens wel rot dat je 'maar' 40 saves kunt maken. Laat mij toch bepalen hoe vol ik de HD wil plempen met saves. Maar goed, ik ben dus ze dus van voren af aan weer aan het oversaven :)
     
  15. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog nooit echt lang een dergelijke game gespeeld maar nu ik hem kan ruilen tegen plants vs zombies en ik zes weken thuis moet zitten na een operatie ga ik me hier maar is in verdiepen. Is het verhaal te volgen als je nog nooit een dragon age gespeeld hebt?
     
  16. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Je moet je wel even inlezen want anders begrijp je lang niet alles (wat ik dus had).
     
  17. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    ok gewoon dragon age.com?
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nice thanks man!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat moet ik zelf ook een keer doen. Heb de vorige delen ook nooit gespeeld en heb daar nu ook eerlijk gezegd geen zin meer in. Dus ik stap er eigenlijk ook echt fris in. Verwacht het spel vandaag of morgen binnen te krijgen:)
     

Deel Deze Pagina