Nog mensen die de normal raid vanavond gaan doen? Wil hem nog wel een keer doen. Voordat Dark Below losbarst?
ik ben evt in de ochtend al beschikbaar voor de oude raid aangezien ik nog lvl 29 ben , mocht iemand vanaaf nog hard raid doen dan ben ik beschikbaar ( heb helm nodig nl )
Ik kan ook wel mee, ben nu nog 28 maar kan 29 worden, als dat niet te laag is. Anders ben ik strikes farmen voor punten
Ik wil best mee helpen met een hard raid hoor @Hybrid @thiez @Schil1 Hoelaat? Ik kan nog wel 1 iemand regelen @Flayner ook?
Uurtje of 8 of half 9. Maar uhh Hard Raid? Hebben we wel genoeg level 30's. Heb ook niet echt zin om de hele avond bezig te zijn hehe.
Naah, moet wel lukken joh Misschien doet raafje wel even mee anders? @Hybrid Had ik niet nog een templar CP ? Ik kom zo iig online. Zien het dan wel
Nee, ik vroeg het alleen aangezien je hier toevallig gereageerd had (weliswaar voor de DLC van morgen, maar toch)
Heeft er iemand zin om vanavond eventueel de raid op venus op hard te doen? Hmm, beter eerst maar even lvlen.. Mooie wapens bij de vendors te krijgen...
Mocht er vanaaf iemand niet mee kunnen dan hebk nog iemand die graag mee wilt lv30 is hij of als er nog een team in de maak is voor de nieuwe raid zou hij graag mee willen .. Hij is zich nu aant aanmelden hierro op xbw Is iemand met ervaring met de oude raid Gamer tag : fa2newb (xbox one)