1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het leek huge nieuws....maar wellicht dan toch een timed exclusive. Sowieso holiday 2015, maar kan maar zo dat ie dus ergens in 2016 naar PS4 komt.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Bruut. Vond die laatste tombraider erg tof.
    5sept de One halen, fuck it! :D
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    ach, doen we in 2015 Uncharted op de PS4 (wel echt exclusief) en in 2016 alsnog Rise of the Tombraider. In ieder geval iets om naar uit te kijken. Of in 2016 toch maar gaan voor Destiny 3.0 ;)
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat je dan eerder destiny 2 hebt :p anders gaat het wel erg snel.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als Destiny I echt zo goed word als ik mag geloven, dan hoef ik in 2016 echt nog niet een vervolg. :+8)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee oké ik ook niet, maar activision he.. ;) er komen de aankomende jaren teveel toffe games in mijn ogen.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    .....
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei het toch. :+
    Gewoon zoals Plants vs Zombies.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik twijfelde er al niet aan. Na een jaartje gewoon de PS4 versie inclusief alle DLC, voor een mooi prijsje.

    Nu wacht ik persoonlijk sowieso altijd al op GOTY-edities, dus voor mij maakt die tijdelijke exclusiviteit dus niets uit.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ook voor de 360 gewoon. Het is duidelijk dat ze de 360 veeeeeel langer zullen blijven steunen dan de eerste Xbox.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Logisch, want die hebben ze veel te snel dood laten gaan. Al zijn ze met de originele Halo 2 MP ook wel erg lang door gegaan hoor. :eek:
     
  13. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het wel wat spijtig dat ze met de 360 ook blijven doorgaan, zolang ze dat doen krijgen we nooit geen volwaardige nex-gen game, maar moet er altijd rekening gehouden worden met een (minder) console! ik heb in november van 2013 mijn x1 gekocht en meteen mijn 360 en ps3 op zolder gestald!
    ik heb 500 euro betaald voor nieuw speelgoed, daar wil ik dan ook nieuwe en excl games voor, maar geen troep dat op, vorige generatie ook gewoon te spelen is! waarom dan een nieuwe console kopen? en dit nog altijd tot eind 2015 zoals met TR! zowel sony als MS zijn op deze manier niet goed bezig in mijn ogen! op een paar excl titels na is alles te spelen op gelijk welke console, en schrikken ze dat de nieuwe consoles niet verkopen!!
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    een userbase van 80 miljoen (of zoiets) gooien ze gewoon niet te snel weg, logisch toch ?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een hoop onzin in een bericht.. Destiny is het perfecte voorbeeld namelijk van een game die je echt niet op de oude consoles wilt spelen. Echter is er een grote userbase waar bedrijven geld in zien. Logisch natuurlijk, maar ik vind dat er genoeg redenen zijn om over te stappen al.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je weet toch wat er op een console te verkrijgen is en wat er gepland staat voor de komende maanden? Dat je dan direct je 360 en PS3 op zolder stalt is je eigen keuze.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol Rise of Nightmare. Maar net zoals DR3 (toch?) Is MS hier dus ook de uitgever van? Zou kunnen betekenen dat zij de game een tijdje zullen hebben dan of dat het gewoon toch exclusief blijft.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2014
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Zat net even op IGN te kijken naar een gesprekje hierover, en MS heeft het erover dat ze de Xbox versie publishen, dus wellicht net als met Ryse dat vervolgens de developer zelf hem na verloop van tijd kan publishen op andere platforms.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch jammer dat het momenteel belangrijker is dat ie echt exclusief is dan dat het een toffe game wordt.
     

Deel Deze Pagina