Die commendations zijn kansloos. Duurt wel weer even voordat je een rang omhoog bent met de Vanguard. Leuke missies, dat wel.
Kunnen we nou wel of geen Weekly en Nightfall doen? Ik lees overal mensen die hem gewoon spelen. Hoe zit het trouwens met de mensen die de DLC niet hebben? Die kunnen dan gewoon de Nightfall enzo niet doen?
Lees nu dat je wat patrol missies moet krijgen van Eris om hem te unlocken. En je moet de dlc hebben idd omdat het de nieuwe strike is.
Bungie wordt weer helemaal afgezeken lol. Serieus, spel is nu 3 maanden uit. Als die dlc niet zou komen zou ik er echt op zijn uitgekeken. Waarom zou je nog gaan grinden als je de dlc toch niet koopt?
You do NOT need to do the Xur bounty to access the Nightfall. " You just need to complete the three patrol bounties/quests Eris gives you in the tower. That is all. These bounties are purple, like her other quest bounties. She will give you these missions/bounties/quest after you complete the main quest, and complete the 25 knights/wizards mission. To complete the patrol bounties, just load up Cosmodrome. The three areas are: Refinery (Sepiks Prime Strike hacking room), Terrestrial Complex (where you hold off enemies while activating Rasputin), and Lunar Complex (where you first fight the hive). Refinery, look for the hive seeder right outside, Terrestrial Complex is near the fence looking out to Russia (where the arrays are), and Lunar Complex is in the corner of the very first room where the hive launch themselves at you.|"
Husk of the pit rare autorife wat je kan upgraden in Eidolon Ally legendary autorifle en derna nog een x kan upgraden in die exotic Necrochasm... Als t goed is
Jaaa een rare auto rifle die je krijgt na een bounty volgens mij die je van rare naar legendary naar exotic kan upgraden...
Jezus, zo lang bezig geweest mijn raid laarsjes te krijgen voor de Titan, kan ik nu gewoon laarsjes kopen met light 33. Dus niet eens de moeite genomen om mijn raid laarzen te upgraden, gewoon die nieuwe gekocht... Ze hebben het iig wel makkelijk gemaakt om 32 te worden!
Huh? Je kan een Rare Autorifle upgraden naar een Exotic? Ben nu met die Will of Crota Strike bezig. De Nightfall maar opgegeven... tering
Had ik nou m'n marks maar nooit uitgeven aan meer dan 5 legendary wapens Nou'ja beetje jammer dat ik nu eerst missies moet doen voordat ik weer die nightfall/weekly kan spelen.