Ik denk wel dat ik kan. Liever in de middag dan. Maar ik heb maar één character hé. Krijg ik dan wel rewards? Want ik heb 'm natuurlijk al op Hard gedaan.
Nee 29, jij krijgt dan niks dus is niet echt de moeite ik trek mijn vraag over of het om 3 uur kan weer in, heb nog best wel een kater dus als we gaan toch liever vanavond
Ik heb nog een save staan van waar we de vorige keer gestopt waren. Dus als er genoeg zijn, zouden we die vanaaf nog effe kunnen doen voor de reset morgen!
Wie wil er zaterdagmiddag met Cookie, Grave en ik raiden? Om te beginnen een normal op de alts en daarna kijken we verder @MennoO , @Rickk , @Daz , @Dr0kz , @MAD 1976 , wie heeft er nog plannen voor dit weekend? Ik weet niet of het nog veel zin heeft nu om hard raids te doen maar met de alts Normal doorlopen en hopelijk nog snel wat 30 gear krijgen misschien?
Hmm...enige die ik nog niet op 30 heb is m'n Hunter...en die heeft de raid al op normal gedaan. Als ik kan (heb dochter dit weekend) doe ik wel mee, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.
Het is gelijk 30 en daarna 31 wat je tegenkomt ja. 29 is echt niet verstandig. Wel echt geweldig tot nu toe. Damn zeg.. *post dit nu in de pleepauze
Helaas, ik vind die DLC en de game niet echt de moeite waard om 20,- voor neer te leggen. Heb het al druk genoeg met Dragon Age.