[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Di Maria heb ik gehad en vond hem maar kut haha. Hazard voor Schurrle zou nog wel een optie zijn. Maar heb Schurrle zelf nu en vind het een heerlijke LM. Maar ga nog ff kijken, thanks iig! ;)

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
  3. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn fut is op de X1 nog steeds geblokkeerd en op de xbox360 niet :eek:

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Enig idee waardoor dat komt?

Edit: Lees nu ergens dat veel meer mensen daar last van hebben. Zal hopelijk snel opgelost worden. Maar EA kennende zal dat wel langer duren.

Laatst bewerkt: 10 dec 2014
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Iemand een idee wie de beste investering is om winst uit te huilen met de crash straks? Heb 230K om te investeren. Nooit eerder gedaan.

6. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    heb mensen vaak veel geld zien verdienen met het kopen van informs.

Als je een redelijk populaire maar niet te dure inform hebt en je koopt er daar een aantal van kan je flinke winst maken;

Bijvoorbeeld inform diego godin: http://www.futbin.com/player/21250/diego-godín

op 28 november was die kaart 30K nu gaat ie voor 47. Als je op het juiste moment weet te kopen/verkopen kan je met 230K dus ongeveer:

230/30 =7,66 (laten we zeggen 7 godins kopen) 7X17K winst per kaart is 119K

Niet slecht al zeg ik t zelf..

Pride vindt dit leuk.
  7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad dat is niet verkeerd haha:D

8. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    het blijft lastig om te bepalen waneer de prijzen gaan stijgen/dalen natuurlijk. En het is altijd een risico, maar als je sites als futhead en futbin goed in de gaten houd kan je het soms aardig voorspellen en veel coins verdienen :thumbs:

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga het proberen inderdaad. Zie dat al veel mensen aan het verkopen zijn, Reus is al met 10K gezakt. Ik ga men team dus niet verkopen. Probeer die 230 wel te verhogen met 100K ofzo.

10. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ja klopt, de prijzen zijn al flink gedaald.

11. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dit heeft te maken met dat waarschijnlijk ronaldo en messi hun SiF krijgen vandaag... je kan prima je team nu nog verkopen. Wat Flix zegt klopt helemaal, als je het er op na leest van de afgelopen jaren en ziet wat er afgelopen weken is gebeurd... Koop in als er 100k packs/ 50K packs zijn, verkoop als deze er niet meer zijn een weekje later.. Mijn voorspelling is dat het vanaf deze week alleen maar daalt tot een dieptepunt op nieuwjaarsdag. (met tussen kerst en nieuwjaar pieken en dalen als er veel/weinig dure packs zijn). Na Nieuwjaar zal de markt kort aantrekken, een dag of 5. Daarna zal de markt echt gaan crashen in de aanloop naar 12 januari (bekendmaking van de beste 11 spelers). Het dieptepunt zal zijn op de zondag/weekend wanneer alle 11 toty spelers in packs zitten en er ook gestrooid zal worden met alle mogelijke packs. Dan moet je je team maken/of investeren... Een maand later/half februari zal alles weer terug zijn op de niveaus waarop het nu zit (behalve spelers die nu al minder zijn dan 15/20k, die worden niet meer zo veel waard)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja inderdaad. Naja ik heb mijn team maandag gemaakt. Ga die nu niet verkopen, ik hou die wel gewoon vast en wellicht over een paar weken als er een piek is dat ik ze probeer te verkopen.

Verder ga ik mijn 230K investeren in IF's om wat winst te maken. Als ik nu mijn team verkoop maak ik binnen 2 dagen 40/50k verlies incl 5% taxes dus dat zie ik niet zitten.

13. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Nieuwe TOTW :

Whahahha wat een TOTW :eek::eek:

Ben ik blij dat ik alles optijd verkocht heb _O__O_

Laatst bewerkt: 10 dec 2014
  14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik snap alleen iets niet. Waarom crashed de markt nu dan? Iedereen gaat packs halen of hoe moet ik het zien? Het zijn 2 echte goede spelers in TOTW?

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Alvast een tip
    IF Pogba is van 270k naar 210k gezakt.
    Mocht hij die prijs weer halen, dan pak je ongeveer 40K winst op 1 speler.

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Market crash incoming. Happy dat ik alles verkocht heb.

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Iedereen wilt die Ibra en Ronaldo hebben dus er worden ongelooflijk veel packs gekocht. Door al die extra packs wordt het aanbod van spelers op de markt een stuk groter. De aanbodlijn verschuift naar rechts waardoor de prijs lager wordt. (heb je als het goed is op de middelbare school met economie gehad :p)

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik snap hem haha. Thanks.

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Oftewel: Spelers worden goedkoop.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Teampje wat ik wilde was gisteren nog 483.750, nu al 429.000. Eigenlijk kan ik hem nu al kopen, maar ik wacht tot nieuw jaar / TOTY. Dan kan ik 'm kopen en nog meer geld overhouden voor versterkingen.

Agüero - Doumbia
    Rooney
    Reus - Walcott
    Schwein
    Jansen - Sokratis - Boateng - Walker
    Leno​

Sokratis is baziger dan Cahill. Cech is wel een machine, maar Leno moet ook wel goed zijn denk ik. ​

Deel Deze Pagina