Het word wel onbereikbaar als je de DLC naar lvl 30-32 en met House of Wolves wellicht 32-34 brengt en dan zegt 'die gear wat je nodig hebt, dat zoek je maar uit. Ga maar 5 man zoeken en raiden. Succes met je houten been.'
Hoppa! M'n eerste, gratis, level 31 gear! Welliswaar voor m'n Hunter, maar dat boeit niet Heb de grind te pakken. Damn, ik HAAT dit spel
Survey van wat er is gevallen voor mensen tijdens de raid. https://docs.google.com/forms/d/1Knveb3HOjzDCnER9krIi1nNr9D7OjUsHfUJuVuNCLrg/viewanalytics
Ach ik kreeg 4 energy en 2 shards uit dat kistje. De rest van de raid ook alleen shards of energy. Baalde wel echt even flink dat er maar 3 droppoints zijn... Fucking raar. Wel een lekkere raid om door heen te lopen. Dit voelt echt als een raid ook gewoon. Past ook wel bij de enemie telkens. Vex met gecompliceerde mechanics ed en hive gewoon brute kracht.
Was een goede raid gister mannen!! Ik ben zeer tevreden met me nieuwe raid gauntlets en chest armor!!! Vanaaf ff die zooi levellen ben ik iig al LV31 om die crota een paar meppe te verkopen!
De fallen zullen nog erger zijn dan die bitch van gisteren ik denk dat ik daar helemaal kamikaze ga door die laffe captains
Pittige Nightfall deze week, maar we hebben hem weer gehaald. Nu even bekijken of ik hem met m'n andere twee characters ook ga doen. Hoop dat we dit weekend flink kunnen raiden! Ben nog niet voorbij het begin stuk gekomen. De gratis kist gaf me 2 keer shards en 1 keer een Warlock Bond.
De nightfall is zeker pittig maar ook zeker goed te doen ... Gewoon steeds in de ruimte ervoor blijven... Heb er gister 2 gedaan maar echt troep gehad helaas. Trouwens er zijn 6 nieuwe dead ghosts te vinden in de dlc missies voor de liefhebbers
Nice man.. welke upgrades zitte op dat ding dan..?? lees net dat destiny waarschijnlijk een crucibles krijgt zonder supers , wapenbonussen en zonder radar....