Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Seine crossing zat wel altijd vol met campers, vooral bij c. Verder wel een leuke map voor CQ. Ik zou kharg island wel willen zien.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon C met rust laten en gewoon de andere vlaggen pakken. Werkte altijd. :p

3. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Dat was ook de enige map waar ik als snip er ging. In het gebouw, uitzicht op 2 punten.

4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bad Company 2 was in retrospect echt zoooo bruut idd. Net als Bad Company 2:Vietnam. Zie graag maps van vooral die games naar BF4 komen.

Dr0kz vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie graag maps terugkomen zoals Seine Crossing. Vind die grote qua maps heerlijk. Niet te groot waar je zonder voertuig te veel moet lopen maar ook niet klein waardoor het een zooi wordt. Seine had voor mij de goede balans. En hadden beide teams een tank waardoor je werd beloond als je de andere tank uitschakelde. Dan had je zelf als tank meerdere minuten "vrij spel" totdat die andere weer spawnde.

Zie ook graag wat Aftermath maps terug. Was imo de beste dlc van BF3.

6. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ja echt. En dan vergeet je nog Operation Hastings, de vijfde map die later erbij kwam in de Vietnam-uitbreiding. Die was ZO fucking bruut.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Seine Crossing was niet echt groot. De mix tussen urban en wat open locaties was perfect! Heb erop gestemd, laat die map maar terugkomen.

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Helaas heb ik de Vietnam uitbreiding niet gespeeld. Geen idee waarom ik die toendertijd niet ook heb gespeeld. :+

9. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Jammer! Heb echt zelden zo veel sfeer gezien in en online shooter :)
    Hoop echt zo veel op een nieuwe Bad Company. Of op een BF5 die terug gaat naar WO2 in plaats van het moderne oorlogsvoeren zoals in de laatste Battlefields. Tien jaar geleden werden we doodgegooid met WO2-shooters en inmiddels vind je echt niks meer in die trant..

Alexknl vindt dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met 64 man is die groter. Heb je nog vlaggen aan de andere kant van de brug.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die was echt tof ja.

12. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heel erg zonde. Heb me daar meer mee vermaakt dan met BC2 zelf. Alles in Vietnam sfeer,de old skool wapens, de vietnamese maps... Genieten!

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Die Vietnam uitbreiding op BC2 was idd echt top. Vooral de sfeer. Helaas had ik zelf last van constant half lege lobbies (als ik laat op de avond speelde) en dat was balen. Want volgens mij was het 12vs12, maar dan kwam ik in 5vs4 lobbies, en daar was geen zak aan

Ok, ok, ik ben hier licht statisch vanuit dekking aan het knallen, maar toch, het was sfeer, die ik soms wel mis in BF. De lagere player count in BC1/2 gekoppeld met de focus op Rush had toch wel iets tofs

Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gister waren er problemen en was er lag. Dice/EA onderkende dit probleem met een melding op het startscherm van BF4. Weet iemand of die problemen al voorbij zijn?

16. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Battlefield is nog een van weinige gameseries die (mij) nooit (zal) gaan vervelen.

Destructie waardoor maps een stuk dynamischer zijn blijft gewoon geweldig, onbegrijpelijk dat zoveel games nog steeds zo 'statisch' zijn/blijven.

17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Helemaal mee eens. Die destruction bij de nieuwe COD is hiermee vergeleken echt een lachertje. Die ene map met die tsunami waarbij een paar modderpoeltjes ontstaan ofsoiets :+
    Wil niet overkomen als een COD hater, en Battlefield met COD moet ik ook eigenlijk niet vergelijken, maar het is gwn zo. Battlefield blijft voor mij ook altijd de 1e keus voor FPS games.

18. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben het helemaal met je eens. Als ik een tijdje druk ben geweest met andere games kom ik toch altijd weer terug bij BF.

19. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  20. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dat is inderdaad fijn. Kom zelf ook altijd weer bij Battlefield terug net als hierboven is gezegd. En BF5 komt toch pas in 2016 uit?

Deel Deze Pagina