1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Driveclub Competitie

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 11 dec 2014.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    [​IMG]
    Het topic voor de Driveclub Competitie. Nieuw hier? Lees het reglement even door!
    Mee doen kan altijd, we hebben namelijk geen maximum aantal plekken.

    Halverwege een seizoen meedoen? Ook dat is geen probleem, naast het bijhouden van de
    cumulatieve scores zijn er namelijk elke week ook de gouden, zilveren en bronzen plak te winnen,
    welke ook bij worden gehouden in het klassement.

    Niet elke week beschikbaar? Ook dat is geen probleem, je twee slechtste scores worden aan het
    einde van het seizoen automatisch geschrapt.

    Aanmelden kan door je PSN in dit topic achter te laten of mij een PM te sturen. Laat ook altijd even
    weten welk in-game level je bent. Ik voeg je dan toe aan het klassement.

    Alle competitie informatie is te vinden op de Driveclub Competitie website www.xbwdriveclub.tk

    [​IMG]

    Het eerste race seizoen bestaat officieel uit 15 weken, opgesplitst in 3 testraces en 12 officiële races.
    De testraces zijn geintroduceerd om enerzijds de werkwijze en het reglement te evolueren en
    anderzijds om een zo groot mogelijk startveld te werven.

    De races bestaan uit challenges, wat inhoudt dat iedereen een week de
    tijd heeft om een zo snel mogelijk tijd neer te zetten. Zodra je de uitdaging hebt ontvangen kun je starten met het neerzetten van een tijd. In het online klassement vind je altijd de snelste tijd van elke deelnemer. Je kan je tijd zo vaak proberen te verbreken als je zelf wilt. Het kan dus zijn dat je op zaterdag nog bovenaan stond, maar op zondag toch echt ingehaald bent.

    1. Op zondag avond 22.00u start de raceweek. 1 iemand wordt aangewezen om tussen zondag
      avond 21.00u en 23.00u de challenge aan te maken en deze te versturen.
    2. De overige personen hebben dan tot zondagavond ongeveer 22.00u (7 dagen later) de tijd
      om een goede tijd neer te zetten.
    De persoon die de challenges aanmaakt wordt gekozen op basis van frequentie deelname en roulatie.

    Van de 12 races worden aan het einde van het seizoen de twee slechtste resultaten niet
    meegenomen in de eindklassering. Dit kunnen dus races zijn waaraan je niet hebt deelgenomen,
    maar ook de races waarbij jij wat minder in vorm was.

    Elke week wordt de challenge op zondag avond verstuurd. Je vindt de challenge in [uitdagingen -> solo -> ontvangen]. Zodra je al een een poging hebt gedaan, dan staat hij bij [uitdagingen -> solo -> actueel] Om de challenge te ontvangen moet je de volgende deelnemers toevoegen op PSN. ''Kepolicious'' & ''Nyx1978''

    Meedoen kan het hele seizoen door. Wel moet je logischerwijs beschikken over een Playstation 4,
    de game Driveclub en een PSN+ account. Daarnaast loopt al onze correspondentie via het forum op
    xboxworld.nl. Een xboxworld forum account is dan ook wenselijk en via ons specifieke topic kun je
    je aanmelden. Na het aanmelden zal je verplicht worden om 2 PSN accounts toe te voegen, zodat je de challenges kan ontvangen. De accounts: ''Kepolicious'' & ''Nyx1978''

    Tijdens de test-races houden we rekening met de deelnemer met het laagste level. Vanaf de start
    van de officiële races houden we hier ook nog rekening mee, maar verwachten we wel dat er elke
    week progressie is.

    Nader te bepalen. Er zal altijd rekening gehouden worden met de deelnemer met het laagste
    in-game level.

    Zie onderstaande tabel voor de puntenverdeling. Daarnaast worden er per race een goude, zilvere
    en bronze plak uitgedeeld. Deze plakken worden bijgehouden in het seizoensoverzicht. Heb je dus
    al een grote achterstand kun je altijd nog vechten om deze plakken.

    Klassering - Punten
    1 - 20
    2 - 18
    3 - 16
    4 - 14
    5 - 12
    6 - 10
    7 - 9
    8 - 8
    9 - 7
    10 - 6
    11 - 5
    12 - 4
    13 - 3
    14 - 2
    15 - 1
    16 - 0

    [​IMG]


    [​IMG]
    Het seizoensoverzicht op deze website is altijd up to date >klik<
    Bovenstaand seizoensoverzicht is een foto die zo nu en dan wordt geüpdatet.


    [​IMG]

    [​IMG]
    Het klassement op deze website is altijd up to date >klik<
    Bovenstaand klassement is een foto die zo nu en dan wordt geüpdatet.

    [​IMG]

    Testrace 3:
    [​IMG]

    Testrace 2:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Testrace 1:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2014
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    PSN: Alexanderknl
    DC lvl: 38

    Ziet er goed uit! Ik zal er wel weer effe in moeten komen, heb het de laatste tijd een beetje links laten liggen :p
    En waar kan ik die challenge dan vinden zondag? Onder challenges/club/? ongoing/received? Eerst keer dat ik daar eens in ga bladeren :+
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    PSN: nyx1978
    Level: 37
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    PSN: KidNappin1135
    Level: 3 :p
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Top dat je mee doet! Had ook niet anders va je verwacht. Met een slag om de arm:

    uitdagingen -> solo -> ontvangen

    en zodra je al een poging hebt gewaagd wordt die verplaatst naar:
    uitdagingen -> solo -> actueel

    Ik zal het reglement vandaag nog wel even completeren.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2014
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Zoals je misschien al gezien hebt gebruiken we tijdens de eerste test race een auto die al gelijk beschikbaar is. De tweede testrace wordt het denk ik een auto die iedereen gratis kan downloaden en dan kijken we daarna wel welke levels de laagste zitten :)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Doe ook mee. Misschien alleen handiger dat altijd een iemand de challenges aanmaakt want dan is het niet nodig dat iedereen iedereen toe moet voegen
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Goed opgemerkt. Ik denk ook niet dat het nodig is, maar dan lijkt het me wel slim om in ieder geval 2 a 3 mensen aan te wijzen. Ik zit namelijk voor Serious Request 7 dagen op locatie in Haarlem zonder playstation. Kan wel de website bijhouden en nog net een tijd neerzetten voor week 1 en 2, maar niet de challenge voor testrace 2 aanmaken. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2014
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik wil wel challenges aanmaken hoor. :)
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    S7Emilio
    Level: 47
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    allstyles
    level: 12 (ongeveer O-))
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Welkom!
    Beide toegevoegd!
    Dan zet ik jou als back-up neer, wat neerkomt op dat iedereen jou dient toe te voegen.
    Als ik een challenge niet kan aanmaken geef ik dit aan jou door! Mocht jou dit ook niet uitkomen, kijken
    we wel even verder.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Prima!
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Thanks,

    ik zal morgen even een aantal van jullie toevoegen.
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    PSN: Kerkho7en
    Level: 17
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. RabNL

    RabNL New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    RabNL
    Level: 29
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Welkom! Nieuw hier zo te zien.
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    PSN: Go_Ahead_Eagles
    Level: 37
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. RabNL

    RabNL New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja klopt. Heb mijzelf gisteren aangemeld. Ik heb mij alleen nog niet echt in het forum verdiept. Er is vast ergens een 'ik stel mijzelf even voor topic'. Zodra ik die gevonden heb, zou ik mijzelf even netjes voorstellen ;)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Je wilt niet weten hoe trots ik op mezelf ben als ik zie dat ik een tijd van jou heb verbeterd :p
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina