Onzin, het is wel degelijk bereikbaar. Er zijn meerdere manieren om lvl 30 te worden, niet per se via de raid. Tot nu toe heb ik het standaard nieuwe wapen gehad, maar daarnaast ook een exotic fusion, legendary shotty en een legendary rocketlauncher....helaas geen guns waar ik mee speel. Ik baal ook wel dat ik mijn VoC en Corr. Measure niet kan upgraden...blijven mijn favo guns. Zou leuk zijn als we de optie krijgen om 2 guns ofzo van eigen keuze konden upgraden.
Ja Crotas end is echt heel gaaf. Ik raad ook iedereen aan om eerst alles zelf uit te vogelen Woow lucky b! Alhoewel ik ook niet mag klagen met al 2 raid parts. Hoop dat Xur een Exotic helm of chest verkoopt voor Hunter dan heb ik er al 3. Iemand al de Auto Rifle met 38 kogels getest van Vanguard?
Hi all (late gamers) Speel Destiny op xbox one. en kan wel eens wat help gebruiken dus.... Mocht je het gevoel hebben me te willen helpen door raid heroic enzo te spelen met mij. Add me in je lijst StolenGorilla83 Groetjes Remco
He's selling Voidfang Vestiments, Ruin Wings, Truth, and Acylophage Symbiote Daarnaast upgrades. Mask of the third man, Young aha etc, armamentarium, no back up plans, light beyond nemesis en sunbreaker. Susros regime, red death, last word, thorn, icebreaker, thunderlord.
Ruin wings, symbioten, voidvang, truth en exotic helm engram. Upgrades voor: bladedancer helm, ahamkaraspine, armamenterium, no back up plans, licht beyond nemesis en sunbreakers. Wapens: Suros, red death, last word, Thorn, icey breaky en thunderlord. Fuuuuuuuuuuuuuck
Hahaha. Ik koop mask of the third man. Een nieuwe symbiote en een upgrade voor Thorn denk ik. Maar level 31 hier ik come.
Ik kreeg dat masker net uit de engram... Ja ik zot heel erg te twijfelen. Thorn<>icebreaker. Ik wil eigenlijk ook wel ruin wings, maar ik wil ook wel armamenterium kopen. Lastig
Icebreaker. Ik zit ook zo te twijfelen. Thorn of Suros. En zal ik de Truth ook gewoon opnieuw kopen. Heb toch best veel strange coins. Ik heb nu wel beide helmen. Die het beste zijn van de Hunter.