Wij gaan met dezelfde groep gewoon verder zo je moet wel 30 zijn ja. En neem close range, spray wapens en fully upgraded wapens mee.
Volgende keer ff plannen via de chat dan volg ik het ook nog. Ma'ja volgende week ben ik wel level 30(+)
Het schijnt dat de nieuwe Raid dagelijks gereset word... Nog niet bevestigd overigens. Mensen hebben hem gister gedaan, deden hem vandaag opnieuw en kregen wederom rewards.
Heus dagelijks..?? Kan trouwens in de companion app niks zien van een loot schema zoals je wel kan zien bij welke checkpoint je loot heb gehad in VOG...
Dat is wel nice. Want radiant shard en energy kan je echt alleen maar krijgen in de raid. Waar je normale shard en energy overal kon krijgen eerst. En voor de nieuwe gear heb je nog steeds 7 nodig per upgrade.
Jup. Anders hadden reson en hybrid toch ook dubbele rewards gekregen gisteren? Vanavond wel voor dat 2e kistje gaan! Rennen als een malle
Pak denk me hunterchick vanaaf.. Kijke of ze beetje geluk heb net als me locks Hoeveel kistjes zijn er nu bekend eigenlijk... 2?
Haha! Sorry man, had een bedrijfsfeestje en liep zoals gewoonlijk weer compleet uit de hand! Oke jammer man! Morgen ben ik er ook wel dus laat maar weten of je dan kan! Take care Sent from my iPhone using Tapatalk