Heb Sinds Destiny niets anders meer gespeeld, SO gekocht 1 uur gespeeld, AC black Flag gekocht maar nog niet eens opgestart. Enigste wat wel nog gespeeld word is Skylanders Trap Team door m'n kinderen. ben niet meer zo verslaafd geweest sinds..... Uhm, ja.... lang geleden iig.
Ik zit op 240 uur, maar ken mensen in mijn vriendenlijst die richting de 400 uur gaan of zijn gepasseerd....
In de companian app ben ik net de 500 gepasseerd en bij smartglass rond de 700 uur wtf... Denk bij smartglass gekeke word hoelang t spel aan staat ofso en bij de destiny app hoelang je echt aant gamen geweest ben denk ik....
En gewoon pas bij 450 uur lvl 30 geworden ... Gelukkig bij deze dlc al Aardig op de goede weg om 32 te worden
We zijn er wel geweest al 2 x maar heb gewoon wat lv31ers nodig voort eind werk... Hopelijk dit weekend gaan we m killen
Phew met mijn 141 uur ben ik dus minder verslaafd . Overigens heb ik wel tijd kunnen maken om COD, AC:Unity en The Crew uit te spelen en een begin te maken aan FC4. Hoewel ik bang ben dat Destiny de komende weken weer een boost krijgt
Ja dat hebben wij dus ook.. Als ik nou voor elke 10 Ascendant shard 1 radiant shard kreeg was ik al blij en kon ik zo naar 31. Word denk ik pas volgende week voordat we genoeg 31's hebben en een serieuze poging kunnen wagen.
Ken ook alle vanguard gear kopen geen radiant shards nodig dan.. Mja ik ben morgen wel lv31 met geluk
Dinsdag reset hij en dan is er weer een non dlc weekly. Mooi trouwens dat Xur de icebreaker verkoopt als upgrade! Toch een onmisbaar wapen imo.
Sinds gister ook weer een beetje de kriebels. Had wat video's gezien van die nieuwe dlc en toch begon het weer te kriebelen. Kijk ik vind dat vele grinden niks, maar toch speelde het echt super nice. De werelden waren ook prachtig, muziek was super mooi en eigenlijk vermaakte ik me er ook echt wel mee. Maar het is echt dat vele grinden wat me na een tijd begon tegen te staan. Misschien toch maar een keertje weer oppikken voor 2 tientjes. Voor dat geld wil ik het nog wel een kans voor geven