Dit spel is net zo fout als Criminal Girls. Die komt overigens wel naar het Westen, alleen dan gecensureerd.
@Cliff die Pier Solar game? Is dat een remake? Of is het letterlijk de game die het vroeger ook was? En heb je wel fullscreen?
Pier Solar is geen oude game. Het is een game die hobbyisten eerst op de Sega Saturn hebben gemaakt en nu als indie naar de Dreamcast en alle moderne consoles hebben gebracht. Overigens: Square-Enix gonna Square-Enix.
Eerlijk is eerlijk, ik had echt minstens het dubbele verwacht. Geen verkeerde prijs op zich, al had hoger ook wel schandalig zijn geweest voor zo'n oude game.
Pier Solar was niet uitgebracht voor de Saturn. Dat is een notoir lastige spelcomputer om voor te programmeren. Hij is wel uitgebracht voor de Mega Drive (met Mega cd), daar komt nu een reproductie van. De Dreamcast-versie moet nog uitkomen.
Het was voor mij nog niet bekend betreft een "nieuwe" Ratchet and Clank Insomniac Games ✔ @insomniacgames Follow @ArcanaLegacy @youngrell34 @PlayStation Not a reboot. Re-imagining of the original game and ties in with the Ratchet & Clank movie.
16 dollar ( = 16 euro hier ) is de prijs van FF7, terwijl de PS3 versie voor 10 euro en lager verkocht werd. Belachelijke prijs voor een game waar ze niets aan gedaan hebben.
Is al eens eerder gemeld, dacht dat de game daar tijdens de E3 1 seconde genoemd werd. Raar, wat die games zijn echt altijd dikke fun (althans een normale R&C geen gekke alternatieve zoals Qforce en One4All...what were they smoking!) en een zeldzaam genre tegenwoordig op consoles....gek genoeg. BTW, die film ga ik 100% zeker kijken in de bios. Echt vette humor in die games!
Helemaal over heen gelezen dan, zag het vanmorgen pas staan. Ik heb de eerste niet gespeeld ( ja ik weet, ik moet me schamen) dus ik zal deze zeker gaan halen.
Ach, ik ben ook pas ingesprongen met de eerste R&C op de PS3. Man wat een trilogie was dat zeg! Heb wel de HD remake collection hier staan, en ben aan het eind van deel 2, maar ja......sinds PS4 daar geen tijd meer voor.
Ik ben echt benieuwd wanneer we iets meer horen over Planetside 2... Daar ben ik eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar, aangezien ze zeiden dat het een spel voor eind 2014 was, haha.