Nu snel nog mijn BPL team verkopen en wachten tot einde vh jaar? Of gewoon houden? Heb niet zulke hele dure spelers hoor..
Ik kan me niet inloggen op fut app... is dat alleen op de app. .of ook met fifa zelf tot die fout melding komt?
He ik speel al een heel wat jaren FUT maar nog nooit zo bezig geweest met handelen nu wou ik het eens proberen. Gisteren was ik aan het handelen met Vidal en maakte elke keer zo'n 1500 munten winst. Verkocht er stuk of 6. Nu keek ik na dit halve uurtje naar m'n munten en zag ik dat er helemaal niks bijgekomen was! Betaal je zo'n groot percentage over dat bedrag dat je net zo goed niet kunt handelen?
Lekker is dat kom ik om 7uur thuis van nachtdienst liggen de servers er weer eens uit en dat is nog steeds het geval.Zit op ps3 trouwens.
Ben momenteel al 2 weken 'teamloos' ivm met school, maar zo nu en dan heb ik wel weer zin in een potje. Heb t niet echt gevolgd maar een duur team maken in deze periode lijkt me niet echt verstandig denk ik?
Nee niet verstandig, ik ben ook al een tijdje teamloos maar ik wacht denk ik tot kerst. Ben de prijs van Bale een beetje in de gaten aan het houden. Twee weken terug kocht ik hem voor 609k, daarna toen de kleine crash weer wat wegging verkocht voor 730k. Afgelopen woensdag was hij in de middag opeens van 7 ton naar 650k gedaald, zelfde avond was hij 750k. En dat op de dag dat we een van de beste TOTW's hadden. De echte crash is dus nog niet echt begonnen vind ik.
Playstation! Ik doe zelf niet zoveel aan trading, had wel een tijdje terug met die kleine crash een lekker duur Liga BBVA team gemaakt met oa Carvajal IF. Heb op dat soort spelers wel een leuke winst kunnen pakken. Echter zou ik het nu niet meer aandurven omdat ik geen idee hoe hard de crash zal worden ditmaal. Ik denk dat de crash sowieso groter zal zijn dan de afgelopen jaren. De afgelopen jaren konden mensen nog ongestrafd coins kopen. Nu zal iedereen toch echt fifa points moeten gebruiken om veel pakjes te kopen. Het aanbod zal daardoor ook erg groot worden.
Iemand ervaring met Pericic Sif?Wil hem gebruiken als lv zn stats zijn super twijfel alleen vanwege m\m workrates
Nou nou, niet zo aangevallen meteen, man, kop op. Had je wel wat hoger ingeschat, dacht wel dat ik het kon zeggen zonder dat je het zo serieus zou nemen Het is natuurlijk wel gewoon een beetje grappig wat je zegt. Ze (EA) zeiden inderdaad aan het begin van het jaar dat ze coinsellers en coinbuyers zouden aanpakken, maar de coinverkoop loopt net zo goed of zelfs nog beter dan vorige jaren. Mede doordat een coin glitch dit jaar veel meer gebruikt wordt dan voorgaande jaren, toen ie nog slechts door kleine groepen glitchers gebruikt werd om coins te genereren voor de verkoop. Daarnaast: het kopen van coins leidt tot niets, zeker als je slechts één keer een groot aantal coins koopt krijg je maximaal alleen een waarschuwing (kans daarop is ook 0.1%). Plus, de auto-buyers zijn nog steeds in grote getalen aanwezig en er wordt amper wat aan gedaan. Ik koop geen coins en praten over het kopen ervan is ook niet toegestaan, dus zal er ook niet te diep op ingaan, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om erop te reageren, want ik vond het ietwat naïef om een grotere crash te verwachten omdat 'iedereen toch echt fifa points zal moeten gebruiken om veel pakjes te kopen'.
Weet je wat het is, als iemand zoiets schrijft weet je niet meer of het serieus is of niet. Dat is meestal het gevaar van schrijven Maar geen probleem verder hoor. Anyway, als je een miljoen coins gaat kopen is de kans natuurlijk groot dat je gebanned wordt. Bij kleinere bedragen zoals 50k etc minder. Ik denk zelf wel dat er minder coins gekocht worden doordat er toch van EA kant veel gewaarschuwd wordt. Ik zelf ga het niet doen omdat ik heb ervaren hoe het is om je account en dus je progress te verliezen. Niet iedereen doet dit, daar heb je gelijk in. Mijn stuk was wat dat betreft misschien wat overdreven. Maar ik denk toch wel wat meer, wat het daadwerkelijk effect op de crash zal zijn dat weten jij en ik beiden niet. We zullen het zien over een maand.