Nu snel nog mijn BPL team verkopen en wachten tot einde vh jaar? Of gewoon houden? Heb niet zulke hele dure spelers hoor..
Ik kan me niet inloggen op fut app... is dat alleen op de app. .of ook met fifa zelf tot die fout melding komt?
He ik speel al een heel wat jaren FUT maar nog nooit zo bezig geweest met handelen nu wou ik het eens proberen. Gisteren was ik aan het handelen met Vidal en maakte elke keer zo'n 1500 munten winst. Verkocht er stuk of 6. Nu keek ik na dit halve uurtje naar m'n munten en zag ik dat er helemaal niks bijgekomen was! Betaal je zo'n groot percentage over dat bedrag dat je net zo goed niet kunt handelen?
Lekker is dat kom ik om 7uur thuis van nachtdienst liggen de servers er weer eens uit en dat is nog steeds het geval.Zit op ps3 trouwens.
Ben momenteel al 2 weken 'teamloos' ivm met school, maar zo nu en dan heb ik wel weer zin in een potje. Heb t niet echt gevolgd maar een duur team maken in deze periode lijkt me niet echt verstandig denk ik?
Nee niet verstandig, ik ben ook al een tijdje teamloos maar ik wacht denk ik tot kerst. Ben de prijs van Bale een beetje in de gaten aan het houden. Twee weken terug kocht ik hem voor 609k, daarna toen de kleine crash weer wat wegging verkocht voor 730k. Afgelopen woensdag was hij in de middag opeens van 7 ton naar 650k gedaald, zelfde avond was hij 750k. En dat op de dag dat we een van de beste TOTW's hadden. De echte crash is dus nog niet echt begonnen vind ik.