MS heeft natuurlijk goed gestunt met de prijzen van de X1 in de US dus het is zeker niet verrassend. Benieuwd wat het de komende 2-3 maand gaat zijn want geen van de 2 komt volgens mij met grote exclusives in die tijd Wel een goed tekenen dat de X1 iig nog wel goed in trek is al de prijs maar klopt
The order vind je geen grote exclusive? PS4 liet het met de feestdagen liggen maar voorjaar 2015 vind ik wel een sterke lineup hoor! Sent from my iPhone using Tapatalk
2015 lijkt voor Sony mooi te gaan worden. Ik twijfel niet dat Bloodborne gewoon een goede game gaat worden, The Order is afwachten. Maar natuurlijk eind van het jaar Uncharted 4 en volgens mij was er nog meer toch? Hoe dan ook qua exclusives heeft Sony genoeg in de pijplijn zitten, zelfs nog titels die werden aangekondigd tijdens Gamescom 2013 zoals Shadow of the Beast en die Rapture game, dan nog wat tijdens GC dit jaar en PSX is aangekondigd. Plus ze hebben SFV ook nog eens. MS heeft ook mooie dingen zoals Quantum Break, Tomb Raider en Halo 5. Afwachten wat Crackdawn en Phantom Dust gaat worden, maar ze zullen tijdens E3 toch echt met meer moeten komen. Gaat ook vast wel gebeuren.
Denk dat Bloodborne geen grote klapper gaat worden qua sales. Goed maar niet insane ofzo. Blijft toch een niche game. The Order gaat wel erg goed verkopen denk ik. Van wat ik gezien heb vind ik het niet echt speciaal en lijkt het me ook een hele korte game zonder veel replay value. Maar het trekt wel een groter publiek aan. Omdat het wat "simpeler" is dan Bloodborne. Dus gaat die gewoon heel goed verkopen. Alleen de graphics zullen al veel sales pushen.
The Order gaat niet meer dan 7-ens scoren denk ik. Het is al meerdere malen naar voren gekomen dat het een prachtige game is om te zien, maar simpelweg niet zo boeiend om te spelen. Het wordt tijd dat Playstation met games komt die daadwerkelijk de hoge verwachtingen inlossen. Daar geloof ik wel in, maar in het begin van 2015 zie ik alleen multiplatform titels die interessant zijn. Mijn 2 most wanted games zijn gewoon remakes: Grim Fandango en Resident Evil. Daar ga ik me zeker mee vermaken, maar het blijft armoedig. Zeker gezien het feit dat er meer remakes worden aangekondigd die ook steeds meer in prijs gaan stijgen, dan games die laten zien waar de current-gen consoles toe in staat zijn.
What's up met Sony trouwens? Niet qua gaming divisie, maar gigantische lek die ze nu hebben is wel triest zeg. Weinig van gelezen, gingen ook wat verhalen dat het een promo stunt was maar dit is gewoon echte shit. Scripts, e-mails, budgets van films, alles lekt. Dat er nog niks is verschenen van PlayStation...
Wat ik ervan begrijp was de hack bij Sony pictures, dat is een andere divisie dan playstation. Maar ja, hoop dat ze bij playstation beter om gaan met de veiligheid Sent from my iPhone using Tapatalk
Oh, maak je daar maar niet druk om... http://nu.nl/internet/3945129/sony-sloeg-wachtwoorden-in-folder-genaamd-wachtwoorden.html
En zo lang is de grote PSN hack nog niet geleden (toen bleek dat ze de wachtwoorden en cc nfo ook gewoon unencrypted in de database hadden staan). Daar kun je toch gewoon met je verstand niet bij
2015 voor de PS4: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=946963 2015 voor de X1: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=950443 2015 voor de WiiU (helaas een andere poster) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=949567 Er is iig veel meer te doen op de PS4 als je de lijsten zo naast elkaar houdt. Voor mij persoonlijk ook een stuk interessantere titels.
Dat gaat over de hack van twee weken geleden, de PSN hack is al langer geleden. Maar daar hebben ze dus helemaal niks van geleerd
Gaat voor beide consoles een mooi jaar worden. Kan op voorhand niet echt zeggen of de X1 of PS4 betere exclusives heeft in 2015. Van het X1 lijstje zou ik alleen Tomb Raider en Quantum Break willen spelen
Persona 5 staat bij de cross-gen. De lijst van de P4 is ongeveer 2x zo lang, dat valt wel op. Daarnaast verrassend dat de nieuwe Naruto game exclusive voor de PS4 is en niet niet cross-gen.