Ehm, nee hoor. 3x op afstand zijn kogels pakken en 1 of max 2x op 3 meter afstand naar hem toe rennen, dan slaat hij van bovenaf met zijn schild en als je goed staat en timed, dan slaat hij jou in 1x op de rotsen en ben je dood. max 10 sec werk.... ;-)
Rockets gaan toch weg als je dood bent, kan je ze idd net zo goed gebruiken Mooi vissenkom voor de warlock gekregen net. Weg met die voidfang. Nu kan ik die ook naar 31 brengen
Is het mogelijk om je "oude" legendary wapens ook te upgraden naar een damage van 331? Net zoals je met je exotic wapens kan doen. Of moet je gewoon nieuwe wapens kopen?
Toen ik het deed stonden er 3 anderen bij, maar ik moest zelf de meeste damage doen. Als je deze al lastig vond, wacht maar tot de laatste urn Quest. Was vrij pittig op hard, in mijn eentje, maar het is me gelukt .
De laatste urn quest was eay peasy want je kan gewoon een heel stuk terug lopen en boven aan de trap gaan staan met een icebreaker/fatebringer/wahteverlekkerwapen en alles op je af laten komen maar die Urzok is echt niet te doen in je eentje..
Komende week zit het er nog niet in, druk op het werk. Maar ik kan niet wachten Ik denk dat ik nog nooit zo'n chaotisch gevecht gehad heb, met dat zwaard rondrennen en springen, achtervolgd door 5 Knights en beschoten door wizzards. Fijn om nu te lezen dat ik gewoon op de trap kon staan . Trouwens... Iemand zin om de nightfall/weekly te doen vanmiddag? Ik ben beschikbaar vanaf een uurtje of 2 @ Xbox @ GT: IceDFire