[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Braziliaanse Legende Roberto Carlos is nu beschikbaar in FUT! :rolleyes::rolleyes:

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tja mooi, maar ik blijf het vreemd vinden dat er legends in UT zitten. Gelukkig geen last van op ps4, hopelijk blijft dat zo.

3. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sick!

Typisch weer EA om hem net die 79 dribbling te geven waardoor ie niet alles 80+ heeft :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geen fan van het team van Hjerpseth dus? :+

Zat ff naar z'n stream te kijken en zag dit. Hehe, lijkt me toch wel tof om voor EA te werken. _O_

Heb zelf overigens nooit tegen een team gespeeld met een legend erin in 3 jaar tijd. ;)

Niema94 vindt dit leuk.
  5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Een glitch om coins te genereren?

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ben ik de enige die nog steeds niet op Ultimate Team kan op PC? :mad:

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Aangezien wij volgens mij de enige PC gamers zijn hier zal ik wel effe reageren:+ Ik heb een weekje of 2 niet gespeeld eerlijk gezegd, zal effe voor je kijken.

EDIT: Ja hij doet het gewoon, waar gaat het mis bij jou?

8. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hou je zeg maar een 'blanco' scherm. Ik had dat namelijk (ook). Probeer eens om uit te loggen en dan weer in te loggen. Dat heeft bij mij geholpen (moest wel een nieuwe origin beveiliginscode invoeren, sturen ze naar je mail of telefoon - kan je kiezen).

Of bedoel je niet de web app, maar gewoon FUT in zijn algemeen (op de PC)? Want dan heb ik geen flauw idee.

9. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het ook wel leuk die legends, heb zelf al tegen Pele gespeeld en ook nog gewonnen. Was wel echt puur verdedigen tegen die man!

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

-Pelé en Messi CAM?
    -3 posities verkeerd??
    -Montoya rechtsback???

Ik vind het maar matigjes hoor ;)

11. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Als je vandaag FIFA 15 wilde spelen zal je het wellicht wel gemerkt hebben dat sommige online gamemodes niet beschikbaar waren door onderhoud aan de EA servers. Hierdoor was het niet mogelijk om Ultimate Team, de Web App, EA Sports Football Club en de Companion App te gebruiken. Hoewel het onderhoud inmiddels alweer achter de rug is hebben wij hieronder een lijstje van de zaken die EA heeft aangepakt tijdens het onderhoud.

Bug verholpen waarbij…
    • …de progressie van Seizoenen verkeerd werd weergegeven
    • …sommige spelers niet in staat waren om verbinding met FUT te maken
    • …spelers geen coins kregen na het voltooien van een FUT-wedstrijd
    • …waarbij er problemen optraden tijdens het kopen van FIFA Points
    • …teams waarin Concept-spelers werden opgenomen in de klassementen
    • …Profclub Virtuele Prof attributen niet correct werden weergeven in klassementen
    • …spelers geen EASFC XP of FCC kregen na het voltooien van een wedstrijd
    Daarnaast heeft EA aangegeven te blijven kijken naar verbeteringen voor de gameplay van FIFA 15, welke vervolgens op een later moment gepatcht kunnen worden.

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Werkt ook niet, geen van beide werkt (web app en in de game).

Het begint nu wel erg bizar te worden, ik wou weer career mode spelen, staat er rechts bovenin "press (RS) to re-connect", en als ik dat doe krijg ik deze boodschap:

Gisteren voor het eerst in een maand of 3 wou ik weer Battlefield 4 spelen, en daar krijg ik een bericht dat ik gebanned ben van Battlelog, nergens een mailtje of wat dan ook 8).
    Gisteren gelijk maar even een mailtje gestuurd, maar toen kwam ik er dus vanochtend achter dat EA blijkbaar gewoon heel m'n Origin account heeft gebanned...
    Geen idee waarom.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Even contact opnemen met EA. Die kunnen je wel duidelijkheid geven.

14. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zou wel even bellen, want de Live Chat helpt je geen steek verder.

15. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ja doe ik dat wel even, lees ook al op de officiele fora dat mailen geen zin heeft :+.

16. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Wat denken jullie van de IF's die dit jaar een upgrade gaan krijgen, iemand mogelijke spelers in gedachte? Denk zelf aan Perisic, zou natuurlijk wel een lekker bedrag kunnen opleveren: SIF nu 28k en daarna met enorm hoge stats mogelijk zo'n 80k....

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    de Gea en Lacazette zijn opties

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De Gea krijgt zeker een upgrade.

Costa, Fabregas en Matic verwacht ik ook, of weet ik eigenlijk ook wel zeker, waren echt fenomenaal.

Aguero, Sanchez en Eriksen krijgen er ook wel een, in ieder geval keuze genoeg in de BPL ;)

En voor de rest heb je altijd nog spelers die er ook een verdienen maar waarbij ik het gevoel heb dat ze hem niet gaan krijgen, dan denk ik aan spelers als:Baines, Terry, Ivanovic, Tadic, Bony, Clichy, Lukaku, Siggurdson, Wanyama, Schneiderlin etc. etc. En zo kan ik nog wel effe doorgaan:+

Laatst bewerkt: 17 dec 2014
  19. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Eriksen is gedowngrade naar 82 in H2H, denk niet dat die er een krijgt. Ik denk zelf dat de Gea met 1 omhoog gaat en Lacazette een NIF van 81/82 krijgt.

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Eriksen gedowngrade?? Dat zou echt belachelijk zijn, speelt echt héél erg goed en is toch wel de smaakmaker van het zwakke Tottenham dit seizoen.

Smirnoff vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina