als er vande week een plekje over is in de raid, zoui ik wel mee willen. ik moet nog 4 shard dan wordt ik 31 en heb bijna 2 full upgraded nieuwe wapens
Het is druk genoeg wij zijn nu met een groepje al bezig voor de 2 run Je kan mij gewoon adden. Madd Monkey NL.
Kan en wil iemand mij helpen om de Vex Mythoclasst te halen? Ik wil deze gun zo graag hebben maar heb zelf niet voldoende personen om de raid op hard aan te gaan. Hopelijk is er een groepje bereid om mij te helpen of kun je tips geven hoe ik hem kan krijgen
Ja we gaan crota weer verslaan.. Maar dat is tussen half 8 8 uur dat we daar aan beginnen.. Ben bereid te helpen daarvoor en ken nog een checkpoint fixen voor atheon.. Hebbe alleen wat hulp nodig van paar goeie mensen .... Is binne 20 min te doen dan.
Ok, Nice! Ikzelf ben wel pas rond 19.15 thuis van werk, maar kan meteen joinen. Wil je me ff toevoegen: NE0 ID. Zie ik jullie vnv!
Ja hoor maar zou mooi zijn als er nog paar mensen zoals @Maddmonkey @010 Rhoon NL @Hybrid ofzo ff snel kunnen helpen dan ist zo gedaan .. Maar hybrid en rhoon hadde me gister ook geholpen dus geen iddeee of ze nog een x zin hebben.... En anders van de week als niemand kan helpen....
Hoe laat gaat dat Atheon feest beginnen vanavond?? Heb nog een Titan met Weapons of Light die kans op de Vex kan maken. Ik kan er ook rond 19:00 zijn tot maximaal 20:00!
Kut bullet. Zie je wel dat we niet op tijd kunnen beginnen "liefst 7 uur" Yeah right, we nemen raaf wel dan
LoL haha raaf kanniet vanaaf Maar was tog half 8 geworden Haha beter help je ff mee zijn we zo klaar joh
Haha idd, gister zei je zo vroeg mogelijk volgensmij. Als je atheon ervoor ga doen wordt het straks weer 9 uur zeker
Haha jaa klopt hahahahaha extra kans op een vex die ik wil haha ... En met de juiste mensen is t binne 20 min geklaard.. En ik stop uiterlijk 19:55 of iedereen wil eerder beginnen... Ik probeer hier in overleg wat te regelen