[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Yep, echt gedowngrade. Choupo en de Bruyne zie ik ook wel ij aanmerking komen voor een upgrade

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    De Gea heeft in H2H nog geen enkele week een upgrade gehad, dus ik verwacht ook niet dat hij een UP gaat krijgen.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De Gea is zo'n beetje het enige zekerheidje volgens mij. Die vent is geweldig voor United, heeft al twee IF's en vandaag weer fenomenaal (TIF?).

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
  5. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Als een speler een upgrade krijgt krijgen zijn informs deze dan ook automatisch?

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik zit eraan te denken neuer te kopen. Robben is echt te duur heb 220k. Maar wanneer is een goede tijd heb te kopen? Met kerst pas? Heb nu weidenfeller dus is geen moet.

7. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    In mijn ogen is er maar 1 die echt een upgrade verdiend en dat is Ronaldo,wat een stats heeft die dit seizoen.Zal wel niet gebeuren maar lijkt mij meer dan terecht als dat wel gebeurt

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    FIFA he, iedereen zal het ook wel met me eens zijn als ik zeg dat Ronaldo deze FIFA een hogere rating had moeten hebben dan Messi. Maar Fifa en Barcelona hebben een of ander aarslikcontract met elkaar dus Ronaldo zal sowieso geen upgrade krijgen.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    EA :lol:

MaasMaas, Niema94 en TobiasBB vinden dit leuk.
  10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha tis zeker kut, maar nu ga ik dat ook maar eens proberen :+

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Beh net 25K pack gekocht kon het niet laten. Wel 85 rated Martinez erin voor mijn league dus die gaat als reserve. Helaas leverd hij maar 3.4k op. Verder 2 andere spelers en de rest alleen maar verbruikersitems wtf. Zal ongeveer 5 K uit die pack kunnen halen, met Martinez erbij is dat zo'n 17/18k verlies. grrr. EA geef me tog een keer iets haha

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Pff ik word ook helemaal gek van die pakjes..

Net voor t eerst in mn gratis wekelijkse pakje een redelijke spelers gekregen. De Gea, verkocht voor 7k.

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Whaha da's nog flink. In die packs die je elke week krijgt van de fifa 15 pre order heb ik nog nooit iets fatsoenlijks gehad haha. Meestal gewoon quick sell op contracte na:p Kut packs haha. En elke keer denk ik, een keer moet ik toch geluk hebben. Maar toch niet :D

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De eerste Fifa guy op youtube (behalve KSI ofcourse) waar ik wel een beetje om kon lachen al was dat niet echt de bedoeling.

Maar deze guy presenteert het dan ook wel heerlijk moet ik erbij zeggen.

RemcoM vindt dit leuk.
  15. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Meeste youtubers zijn inderdaad behoorlijk droog, Nick28T vind ik ook nog wel vermakelijk om naar te kijken.

16. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die weet waar ik mijn video's kan vinden die ik eerder al heb geüpload?

17. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Wanneer verwachten ze nou dat de markt weer gaat crashen? Is dat deze week? Ik heb een paar dure spelers die ik nu nog met winst kan verkopen.

18. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    19 December dan komen de special packs dan gaat de markt crashen en als de TOTY komt gaat de markt zeker crashen ;)

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik zou ze niet te lang meer vasthouden, de prijzen dalen al anderhalve week gestaag, vrijdag inderdaad gaat het los barsten t/m toty

20. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat het ook aan de speler ligt, want Robben zit nu weer op 430K BIN en dat was vorige week wel anders

Deel Deze Pagina