1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ja dat is even wennen!
    Heb het spel sinds gisteren weer eens opgepakt, en moest ook even wennen na veel GTA sessies, maar amuseer me er nu weer zeer goed mee :p
    Ben benieuwd of Project Cars hier nog aan kan tippen.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, ik ben sowieso nooit echt goed geweest met racegames. Maar na de release speelde ik weken achter elkaar. En vond mezelf toch wel verrassend goed worden. Heb nu langer dan een maand niet gespeeld. En bots nu bijna in elke scherpe bocht. Racen in sneeuw of regen is een hel (vooral in cockpit view). Maar het ziet er wel damn mooi uit.

    Ach, denk dat ik weer een beetje moet inkomen. :cool:
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Mijn psn is Go_Ahead_Eagles. Haha, nou dat valt wel mee hoor, zijn er genoeg die veel sneller zijn...
     
    Rienbu en Alexknl vinden dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heeft iemand de season pass al gekocht? Denk dat ik hem ga kopen, blijft een awesome racer.
     
  5. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik niet, vanwege dat de prijs van 24,99 gebaseerd is op alle DLC. Nu de eerste DLC gratis is geweest, zou het best zo kunnen zijn dat alle DLC los kopen goedkoper is.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm daar zit wat in! Even afwachten dus..
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Voor de twijfelaars:

     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Redline expansion pack:

     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Tof.. alleen na de sls amg en black series hoef ik geen sls meer. Idem dito met de 458
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er komt een extra DLC bij voor de Season Pass ;)
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat wist ik niet. Is dat al zeker dan?
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jouw tijd op sentraltind met de vw lykan is wel ziek snel, daar kom ik niet aan hoor:thumbs:
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Waar heb je dat gelezen?
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Na een paar uurtjes weet ik nog niet echt wat ik van de game moet vinden. Beetje een game zonder eigen gezicht. Moet als grote pluspunt nu weereffecten hebben want buiten dat is het gewoon okay.

    Grafisch verschillend, belichting is af en toe echt vlak. Maar zodra je sneeuw of regen hebt is het wel genieten. Vooral in het donker, plus gevoel van snelhelheid erbij is echt wow. Maar races normaal overdag zijn dan niet baanbrekend of iets.

    Maar buiten dat, mwah? Gewoon nergens echt uniek of bijzonder. Rijden is wel lekker, maar echt super fijn vind ik het niet. Geluid is voldoende, muziek is gigantisch kut.

    Het is geen slechte game, maar ook zeker geen Horizon of PGR, daar is het te simpel voor qua opzet.
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    PGR was zo'n meesterlijke geniale raceserie, mijn inziens bereikt niemand dat meer. Baal ontzettend dat bizarre creations niet meer bestaat waardoor PGR5 een utopie wordt, zonde!!!
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Is 100% zeker, bevestigd door de developer op GAF.

    Ik vind dat echt zo'n onzin he, wat nou geen eigen gezicht? Ken jij een andere racegame waar de belichting dynamisch is en een track er in die 24 uur tijd van een dag steeds anders eruitziet ? Ik niet namelijk... Mensen onderschatten echt wat voor invloed die belichting heeft op de gameplay, dezelfde bocht moet je anders benaderen als de zon opkomt dan in de avond..

    Belichting af en toe vlak? Ja, net als in het echt. ;)

    Geluid voldoende? Muziek kut? Dat laatste is persoonlijk maar het geluid van deze game is top hoor..

    Zeker geen PGR of Forza nee, die hebben weer andere kwaliteiten. Maar DC vind ik beter. De combinatie van de graphics, het geluid, de handling, de track-layouts (ik ken geen enkele slechte track in de game...), en de belichting/weers-effecten maken deze game helemaal af..
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind 'm ook awesome maar het driften lukt mij nog niet echt. Iemand goede tip? Rij btw automatisch
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij kan je daar beter manual voor gebruiken, maar driften is ook niet mijn ding. Heb daar helemaal niks mee.

    Ok beter. Stiekem hoop ik toch ook nog op een extreem lange track
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Maar driften is niet onontkoombaar toch? Wil graag 1 ster halen in een stuk maar daar moet met 180 een behoorlijke u-bocht nemen en die krijg ik maar niet voor elkaar
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind het driften ook nog altijd lastig. Denk ik zelf dat ik het echt goed heb gedaan, krijg ik maar één ster. Heb al moeite om een 2e ster te halen. Laat staan de 3e.. Meestal geef ik het ook al snel op met dat driften, vind gewoon racen ook veel leuker om te doen. :p
     

Deel Deze Pagina