@bulletproof010 @010 Rhoon NL @Hybrid @fa2newb @ReSoN (?) @Maddmonkey @Ron76 @Graveheart @thiez @Nightbringer @Flayner @Ic3DFire Ik wilde even de groepjes gaan maken. Het leek mij het beste als mensen zelf zeggen waar ze bij willen zitten, want er zijn andere tijden namelijk per groepje. Groepje 1: Team Bullet (nog 2 plaatsjes over) start 19:30 @bulletproof010 @010 Rhoon NL @fa2newb +aanhang - - Groepje 2: Team Hype start 19:30/20:00 @Hybrid @Flayner @ReSoN - @thiez - - Groepje 3: Broodje Aap start 20:30 @Maddmonkey + aanhang + aanhang + aanhang - @Ron76 - kies maar heren
Zo wordt het wel moeilijk afspraken maken Zijn er nog mensen die mee willen doen vanavond? Wat er anders ook gedaan kan worden mochten er niet 3 volledige teams kunnen, is 2 runs achter elkaar doen. Dan eerst 1 groepje mee en daarna het andere.
Dus dat is 1 iemand minder ..?? Komen we dus 1 persoon te kort voor 3 teams ofniet..?? Anders ken ik mischien wel een persoon regelen ...
Ik wil evt ook wel mee... Lvl 31 gt #Dgielen Word wel me eeste keer nieuwe raid ... Dus wat voor wapens word er aangeraden?!?
Prima ice! Zitten wij vol iig. Gielen, je kan dan bij het eerste of 2e groepje Bullet: regel diegene maar hoor. Missen er nog steeds 1 namelijk.
Maatje van me wil eventueel ook wel meedoen met 2e groepje denk ik... Zal m ff appen zo als er nog plaats is..
Hoi gasten! Is er nog een plek vrij voor twee of misschien anderen die ene groep zoeken. Vanaf 20:00-20:30? Lvl 31 bladedancer kan de evt het eerste gedeelte solo. (Tweede gedeelte oefen ik nog) Lvl 31 Titan + Gjallarhorn (mn buddy) GT's(Xbox One) : Nawa Montana / Daroe Bhai We hebben de vorige week crota niet kunnen verslaan maar weten wel hoe de mechanics werken.