Het is gewoon nog steeds volkomen kut, net 3 potjes gespeeld dat ging alemaal prima qua lag. Maar al bij het tweede potje duurde het weer een eeuwigheid voor er mensen gevonden werden. Opnieuw begonnen met zoeken en vond toen redelijk snel een game. Vervolgens stemmen op de map en vervolgens werd het level geraden. Maar zoals zovaak werd ik vervolgens terug gekickt naar het hoofdmenu met de mededeling game over... Het is echt sneu hoe 343 een game zo om zeep kan helpen. Ik vermaak me opperbest wanneer ik aan het spelen ben, daar niet van. Maar elke keer die matchmaking issues beginnen onderhand hun tol te eisen. Ga wel weer destiny spelen ofzo..
Wat een faal is 343 ook, precies waar ik bang voor ben geweest. Ze kunnen het gewoon niet, helaas Halo is voor mij officieel dood
Werkt de singeplayer (en Achievements) inmiddels wel lekker? Ben niet zo'n MP-er, maar zou graag alle campaigns nog eens op Legendary doorspelen... en denk er aan om binnenkort een Xbox One te halen met deze game.
Ik denk gewoon dat mensen al die delen al op de oude consoles hebben gespeeld, dus die hebben weinig wat zin om dat nog weer over te gaan doen.. Had hem ook gekocht voor de MP
Ik vind dat 343 echt officieel aan de schandpaal gehangen moet worden. Ik kan me al die hype nog goed herinneren wanneer deze collectie werd aangekondigd, en nu de game al dik en ruim uit is schijnt het gewoon allemaal voor geen ene kut te werken. En daar leg je dan 70 pleuro's voor neer. Nobody gives a shit about die Singleplayer, de hype is en was rondom de Multiplayer en die werkt gewoon voor een ene reet. Waarom hoor ik hier zo weinig over?
Dat komt ook meer omdat bepaalde sites een hetze begonnen zijn tegen Ubisoft. Dat komt niet uit het niets maar gaat nu wel iets te ver.