Radiant Dance Machines uit de Nightfall. Niet dat ik hem echt ga gebruiken denk ik. Maar wel nice om te hebben.
Whaaaaaaaa? Je hebt tenminste wat. Deze NF-run was met klem de slechtste die ik heb gehad Ach, heb weer genoeg coins voor vrijdag. Please, geef me Hard Light een keer @Maddmonkey, wanneer is er een volgende run met Crota?
Laatste stuk is helaas niet gelukt, heb wel een armor weten te scoren en later nog een plan c ben sowieso 31 deze week. Al bevallen die exotic gaunlets me totaal niet op m'n titan, voor m'n gevoel dropt er weinig extra ammo.
Uit Crota's alleen maar chards, maar wil wel ff @Maddmonkey en @Ic3DFire bedanken voor de hulp in de NF Radiant Dance Machines.... Ow Yeah!!!
2x Nightfall. - Hawk Moon - AT/S8 arachnid Exotic helm voor de Hunter. Ben blij, maar mijn maatje kreeg de verdomme Gjallarhorn die ik nog niet had, dus hij nog blijer ;-)
Gister alleeen maar radiant energy en shards gehad... Maaar wel me Hunger of Crota kennen maxxen vanavond maar is op blades of crota jagen hehe
Even een vraagje: ik ben van plan de expansion packs aan te schaffen omdat ik erg benieuwd ben naar de nieuwe raid en wapens. Echter ben ik nu nog lvl 29 en haalt het voor mij nog niet veel uit om de nieuwe raid te doen. Hoe kan ik zsm lvl 30 worden? Ik heb niet genoeg vrienden online die destiny spelen zodat ik de oude raid kan blijven doen om nieuwe gear te halen. Tips..? Graag hoor ik van jullie!
Nieuwe gear kopen bij je faction leader (die 3 gasten voor hunter/warlock/titan bij die tafel) daarmee kun je lvl 31 worden.