[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Robben heeft twee keer gescoord dus vandaar dat die omhoog is gegaan... Man of the match ook tegen augsburg dus zou zomaar TiF kunnen krijgen

2. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zit ook wat in, toen IF Ronaldo er was heb ik al redelijk cheap mijn team kunnen maken. Verkopen heeft weinig nut voor mij, moet ook kunnen spelen natuurlijk :p

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Meeste IFs zijn gewoon aan het stijgen, al verwacht ik wel dat je vandaag of morgen wel moet gaan verkopen.

4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet normaal, Bale is nu 8 ton al... Zal wel door dat liga bbva toernooitje zijn.. 2-3 weken terug was hij nog 585k... Vooral toen die 100k pakjes uitkwamen.

5. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Da's een mooie winst dan! Zou je Bale nu maar verkopen dan (als je die hebt)

Ik heb m'n 4321 veranderd naar een 433-4 (Toch wel de leukste formatie vind ik)
    Heb alleen het middenveld gewijzigd omdat ik wou dat die wat beter konden afmaken. (had Thiago-Lahm-Gerrard)
    Ben benieuwd nu! https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=iLlCTmSTbIsp:360
    F*ck de crash die komen gaat. Ik hou dit wel lekker. Kan ik na de crash m'n 2e team makkelijker upgraden.

Balo is wel m'n #1 spits tot nu toe! Heb o.a. Lewandowski, Tevez, Costa, Doumbia, Remy, enz.. gehad.
    Heb dit jaar totaal geen last van z'n low/low rates. Hij maakt z'n loopacties, is lekker sterk aan de bal en in de 16 ramt hij er alles in.
    Oke, m'n stats met hem zijn nog niet fantastisch maar het is niet m'n 1e Balo.. ;)

6. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    It's nearly FUTmas! New pack offers or tournaments every day!

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    FUTmas kondigde ik meer dan een week geleden al aan hier. Was al lang bekend gemaakt op de nieuwspagina van EA zelf. :p

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Er zouden toch ook 15 dagen van aanbiedingen en cadeaus zijn? Of gelden die cadeaus alleen maar op de web-app?Speel zelf namelijk op ps3 en nog geen cadeaus of aanbiedingen ontvangen

Ikzelf vind trouwens 4321 het fijnst ben ermee van div5 naar div2 gegaan met dit team

. . Leno
    Grobbkreuts Santana Sokratis Janssen
    . Gundogan Gustavo Mkhitaryan
    . Aubamayang Ramos Son

Vanmiddag 40k winst gemaakt had paar zilveren opgepikt voor 1700 en verkocht voor 9000 vond het apart dat die prijs zo omhoog was gegaan.Nu 100k over ik twijfel of ik Sif Perisic Boateng en Piszcek zal halen of team weg doen en Bpl kopen,maar dit team bevalt zo goed geen 1 speler valt tegen

9. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Er zijn al een paar dagen giveaways dagelijks op Twitter. Maar de kans dat je die wint is 0,0.

Ben zelf sinds 2 weken terug begonnen met IF trading, inmiddels 350k winst daardoor.

10. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Hahha weet het heb het al eerder gepost he ;):p

En ga denk na de Crash voor dit team : http://www.futhead.com/15/squads/12629592/

Kijken of IF Vela wat is vind Bale maar tegen vallen !!

Laatst bewerkt: 16 dec 2014
  11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben benieuwd. Hoop dat de normale Robben flink in prijs gaat zakken. Of dat de IF's naar beneden gaan. Merk nu nog niet heel veel van de crash.

En met welke mannetjes maak jij winst @Jwoeloe ? Durf het niet echt aan om in te kopen en te verkopen. Heb hier slechte ervaringen mee. Heb het gevoel dat ik juist flink coins kwijt raak.

12. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Deze week weer keer potje FUT doen ?:D

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja da's goed haha. You ready voor mijn Bundesliga team:p? Ben een baas met Reus haha. Ik ben vanavond / morgen avond / vrijdag avond gewoon online ;)

14. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Hahah mooi man zal vrijdag worden moet zelf nog een team kopen :p misschien dat i

Vind je Reus nu beter dan Neymar

Weet zelf dus niet of ik met Reus of Neymar op LM ga spelen !!:p

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee Neymar blijft wel mijn nummer 1 waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. Puur door de vloeiende en snelle skills die die doet. Maar Ik neig wel veel naar Reus i.p.v Muller of Aumebayang haha. Heb ook geoefend op skills btw, gaat me goed af nu, beide kanten op haha.

16. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Coins kwijtraken? Vrij knap als je IF De Gea voor 70k koopt en voor 110k verkoopt en dat 6x. Haha. Verder als je je risico wil beperken moet je het proberen met discard IFs. Dus uit deze week lijkt Cissé me een goede, Carrillo, Dzsudzsak gaat er mee door. Beperkt risico en kan eigenlijk niet fout gaan.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    OK ok thnx. Zal is gaan proberen vanavond. THnx.

18. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Let op dat deze methode wel geduld nodig hebt. Af en toe heb je maar 2 verkopen per dag. Maar ja, dat maakt opzich niet uit als de winst per speler (zoals bij Cissé) 8k per stuk is. Bij duurdere spelers is de winstmarge groter uiteraard. :D

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik had ook 3 if de Gea :) was iets te laat met kopen dus had ze voor 82 en 85k, uiteindelijk allebei voor 109 verkocht :) nu doe ik t ff rustig aan ivm aankomende crash

20. Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Nieuwe TOTW :

Laatst bewerkt: 17 dec 2014

Deel Deze Pagina