[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En we zijn weer een Paladin aan het levelen. Ondertussen ook het nut van die decks ontdekt. Inmiddels mijn gold record via AH met 3K ongeveer verbroken, naar ruim 15K. Er loopt nog een auction op mijn main en als dat ding verkocht is heb ik meer dan 10K winst bij elkaar voor twee items. :9 Ik vind alleen mining erg tegenvallen deze expansion. En nu zijn er stacks tot 200 mogelijk, waardoor heel veel geen fuck meer waard is. Daar gaat mijn wow hobby. :lol:

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Het enige wat ik nu gewoon rete irritant vind aan de AH zijn die losse dingen die men verkoopt. Je moet tegenwoordig eerst 10 pagina's doorklikken om bij een normale stack uit te komen :/ De AH heeft echt een make over nodig. De AH van Diablo was een goed voorbeeld als het ging om stacks zoeken. Dat werkte prima naar mijn idee.

3. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Toch maar weer gametime gehaald. Nooit echt een die-hard WoW speler geweest maar wel altijd trouw gespeeld. Ben benieuwd wat ik van Warlords of Draenor vind, zal eerst wel weer flink inkomen zijn.:+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je hoeft tegenwoordig ook niet meer zelf te vissen om de profession op de max te krijgen. :+
    Daar hou ik wel van en ook digsites kun je langer blijven. Zal dus mooi steeds de kleinste kiezen, schiet het tenminste op.
    Nu alleen nog even cooking bekijken en first aid, dan hebben we dat ook weer gehad.
    Alleen nog mining op 700 van de main, moet alchemy nog doen, maar die bewaar ik denk ik als laatste omdat ik misschien ga switchen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat een verrassing. De eerste foute mail gekregen sinds de launch van WOD. Dit verbaast me. Return to Azeroth with... :lol::p

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ze blijven het altijd proberen hè. ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar heel vreemd dat ik nu pas mijn eerste krijg. Heb echt al maanden niet meer één gehad. Ik verwacht er echter wel meer de komende tijd, aangezien ik weer redelijk wat speel.

Hoef alleen nog archeology op 700 te krijgen en dan zijn de secondary ook weer compleet. Wat zou ik in de plaats van Alchemy kunnen nemen op mijn DK, iets wat nog wat centjes oplevert? Benieuwd naar jullie mening daarover. Ik hou mijn mining voorlopig wel.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45

Awww yeah! :D Tegelijk met het completen van legendary Val'anyr, wat een geluk!

OniRyo vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bijna 31K gold verdiend vandaag, en had maar 120 gold over na investeren. Ongeveer 10K gold winst erop. :p

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    36K gold nu ruim. Met ongeveer 6K winst.

Edit 2: Servers zijn weer up.

Edit: Rogues gaan erop, vooruit. Warlocks nog steeds een zootje zo te lezen, en PvP heeft ook nog irritaties, die er bij komen als ik reacties zo lees. Goddank speel ik geen PvP, en zolang @Inferius nog een kleine Horde guild kan uitroeien in zijn eentje is er niets aan de hand.

Laatst bewerkt: 17 dec 2014
  11. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zit op ~300k gold nu ofzo. Gold making has never been easier, ook zo weinig moeite en tijd die je er nu in hoef te stoppen. :)

12. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Grats man! Ik had ook het geluk dat ik de Mimiron's mount had ontvangen voordat ik klaar was met de legendary questline. :D

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik hoor graag wat tips van je, die Yellow ook begrijpt. Jij zit op Outland, ik op Runetotem. Geen last van mijn praktijken dus, dat wil ik je ook niet aan doen. Kun je me misschien even per PM wat simpele tips sturen? Hopelijk niet al teveel moeite. Mijn AH skills zijn nog steeds niet al te best, en met Auctioneer raak ik heel snel het overzicht kwijt.

14. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    hmm te twijfelen of ik 60 euro uitgeef aan 2 maanden en gelijk WoD...

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik heb aan 1 maand genoeg gehad :+.
    Garrison alle buildings geupgrade tot lvl 3 op beide characters (behalve pet battle shit, doe ik niet aan).
    Op mijn rogue 2.2k 3v3 rating gehaald en mijn pala heeft nu alles epic van normal/heroic raid.
    Blijft dan eigenlijk niks over om te doen, tenzij je 4/5 dagen per week mythic kan raiden.
    Maar verplichtingen voor een game doe ik niet meer aan..

16. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Ken je toevallig sites waar ik met ideal 1 maand kan kopen?

17. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan gewoon via battle.net 1 maand gametime halen, ook met iDeal ;)

18. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ik zie nergens de optie IDEAL of betalen met ING staan.

Ook zie ik dat je dan maandelijks moet betalen.
    EU heb ik het over.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je kan een bepaald bedrag toevoegen aan je balance via iDeal, alles behalve je subscription kan je blijkbaar met ideal betalen.

20. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nee hoor, ik betaal mijn sub ook gewoon met IDEAL :)

Wat je moet doen is niet naar je battle.net account gaan, maar boven in op "shop" klikken en dan als volgt => World of Warcraft, Game Services, Game Time. Dan de game time dat je wilt hebben en Ideal aanklikken.

Deel Deze Pagina