[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    IF SOW past wel goed in mijn Sweaty @Siemenn team. Dus denk dat ik die wel ga kopen! :+

Robinxb360 vindt dit leuk.
  2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik ga traden met IF Benatia en IF Cazorla. Zullen niet goedkoop worden.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoelang blijven de ea servers nog down? Totw is aangekondigd maar kan nog altijd ni op de webapp of app. Of is dit alleen daarop?

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Tot 7 uur. Maar zou me niks verbazen als het weer verlengd wordt. Het duurt dan al 8 uur langer dan van tevoren gepland..

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nog tips? Zit op ps4 dus geen concurrent xD Via PM mag ook.. Benatia IF lijkt mij een goede speler, beste verdediger in bundesliga naast hummels (die trager is).

Mooi he, alleen bij EA gebeuren dit soort dingen. Bij elk ander bedrijf worden dan mensen ontslagen als dit soort dingen te vaak gebeuren. De fanbase van FIFA is namelijk erg groot, de kritiek ook. Alleen zijn ze doof voor kritiek.

6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Over dat bovenste: mijn methode is immuun voor concurrentie. Je moet het namelijk van iets heel anders hebben. De link naar de manier om het te doen, is als volgt: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2972685.page
    Let op: doordat de kerstdagen met de komende TOTW in de buurt komen, kan dit gevaarlijk zijn voor de waarde van de speler. Dit zou juist een tegenargument zijn om met te dure spelers aan de gang te gaan. In dat geval zou het bij Sow misschien beter werken.

Het onderste: Ik denk dat het voornamelijk komt doordat EA niet heel veel concurrentie heeft. FIFA is namelijk heel veel groter dan PES en ook PES laat meer dan de nodige steken vallen. Als PES serieuze concurrentie zou zijn, zou EA heus wel oppassen. Komt bij dat heel veel mensen niet fatsoenlijk kritiek kunnen neerleggen of in overleg kunnen gaan met EA, waardoor EA het niet heel serieus neemt allemaal.

7. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kan die website helaas niet openen, ben daar gebanned vanwege kritiek geven. Het is daar net noord-korea af en toe.

Zou je het kunnen copy pasten? Dank je!

Niema94 vindt dit leuk.
  8. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    IF Trading Guidlines

So after some thought i have decided to re-write the guidlines for this. Please read and please take note.

The method works by a large amount of cards being placed on the market at an inflated price. It relies on lazy buyers who use the console (not proven) who do not take the time to search for the lowest price on players. They search the market and see all the players up at a set price and buy a player, thinking that must be his going rate. There are plenty of theories on why this works, but that's the one i'm going with! THIS IS NOT PRICE-FIXING OR 'INVESTING'.

- Please do not argue with each other! The thread will be locked if this occurs.

- Sticking together with prices etc will help each other make coins and keep bickering to a minimum.

- All cards dealt with are 'cheap' IF's, please keep the thread on topic where possible.

- This thread has now evolved slightly to including none discard IF's aswel. Prices should be discussed and agreed on.

- Only ever buy TOTW players on the Monday/Tuesday at the EARLIEST. Do NOT buy current TOTW players before this time.

- The ONLY time it is acceptable to buy players in the current TOTW BEFORE Monday/Tuesday is when they are already discard price. This is sub 11k at a maximum.

- Stick to 8-10 cards of the same player. No more no less. Do not put all your eggs in one basket and invest in more than 10 where possible, incase there is an unexpected crash or complication with a player. He get's a SIF etc...

- When you sell a card, replace it with another where possible. It's always encouraging to post pics of your sales if you can. This keeps others up to date on sale prices and also helps others who may not have had a sale yet.

- As stated, this relies on a modicum of luck. This is not a quick flip method for making coins and does require some patience/faith. So do not start this method if you cannot spare the coins. Sales may come in the first hour, they may require a few days. This is not an exact science but it does work.

- Chem Cards and Position changes are not required but MAY help with a sale. I would also advise to buy fresh cards for attacking players but it is NOT necessary.

- Stick to the buy prices you agree on. Buying too high will reduce the profit margins for everyone (including yourself).

- Above all, respect one another.

-------------------------------------

Wat je nog kan doen, is via filterbypass.me en daar de link intypen zodat je het topic deels kan volgen voor prijzen enzovoorts, zodat je weet waarvoor een speler wel en niet verkoopt. Die zorgt dat je anoniem toch de site kan bezoeken. Gaat wel wat traag, maar kom je wel aan je info. ;)

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    :lol::lol::lol:

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet je wat nog grappiger is? Dit!

@EASPORTSFIFA: Our scheduled #FUT maintenance has been extended until further notice. New #TOTW available once the online service is restored.

Wat een amateurs joh!

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Jezus wat een kut zooi. Zit ik hier te wachten jonge jonge jonge want.

12. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met jou zitten er duizenden anderen te wachten! Je moet de reacties op twitter eens zien zeg.

13. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Iemand had het zien aankomen.. ;)

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Tis weer up

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik snap niet echt hoe ik winst kan maken op een (S)IF. Stel ik koop een SIF Perisic voor 30k, hij gaat gemiddeld weg voor 32k. Dan maak ik toch nooit goede winst?

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je kan hem ook gewoon houden, Perisic krijgt waarschijnlijk wel een upgrade en dan krijgt z'n SIF ook een upgrade en kan je dikke winst maken.

17. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Wachten op Kerst/Toty crash. Prijzen zakken dan met ongeveer 10 a 20%

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ahá, dat is een goede. Is er ergens een lijst met spelers die waarschijnlijk een upgrade krijgen, of waar baseer je dit op?
    Dan is het gunstig om in te slaan en later door te verkopen neem ik aan?

Heb nu geluk gehad met wat Müllers, gisteren drie gekocht voor 6.6k per stuk en ze gaan nu weg voor ~11-12k :eek: Kleine winst maar toch.

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee dat is nog niet bekend en dat zal van te voren ook niet aangekondigd worden, het zal er gewoon 'ineens zijn' ergens half Januari dus zul je zelf ruim van te voren moeten 'gokken' wie een upgrade gaat krijgen om maximale winst te kunnen maken. Als er een aankomende de crash is, zoals nu bijvoorbeeld met Kerst of Oud en Nieuw kun je het beste wachten en tijdens de Crash jou 'investeringsspeler' voor zo goedkoop mogelijk inkopen.

Overigens kun je als je het hedendaagse voetbal een beetje volgt kan je zelf wel een beetje raden wie een upgrade gaat krijgen, ze delen echter niet zomaar die upgrades uit, de betreffende speler moet het hele eerste seizoenshelft op een hoog en vrij constant niveau gepresteerd hebben.

Aangezien ik een Premier League gek ben had ik hier een paar pagina's terug de spelers gepost waarvan ik een upgrade verwacht, misschien heb je er wat aan ;)
    Van de spelers waarvan ik verwacht dat ze een upgrade krijgen hebben De Gea, Costa, Aguero en Sanchez een inform, de laatste 3 zijn vrij duur maar als je wat geld heb kun je in (S)IF De Gea investeren, ook gelijk de veiligste keuze aangezien die echt beestachtig heeft gekeept het eerste seizoens helft.

Laatst bewerkt: 17 dec 2014
    Daz vindt dit leuk.
  20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Top, thanks! Is een stuk duidelijker zo.

Deel Deze Pagina