[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Misschien snap ik niet goed wat je bedoelt, maar spelers die een upgrade krijgen kun je toch beter zo snel mogelijk verkopen? Jouw kaart van deze speler krijgt toch geen upgrade?

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kan het je denk ik het best uitleggen met een voorbeeld, als speler pakken we weer effe Perisic

De normale versie is non rare 78, stel hij krijgt een upgrade en hij wordt 80, dan zijn er dus 2 gouden perisic kaarten op de markt.

Maar aangezien die IF ook al 80 is moet die wel naar 81 geupgrade worden ( anders is het geen IF)

En aangezien de SIF al 81 is moet die wel naar 82 geupgrade worden ( anders is het geen SIF )

Als jij dus een van de IF's hebt, dan veranderd jou spelers dus eigenlijk naar een betere speler en kan je er winst op maken, in dit geval misschien niet heel veel maar stel Diego Costa krijgt een upgrade, dan wordt zijn upgraded versie bijvoorbeeld 86, en dan gaat z'n Inform van 86 naar 87, en daar kan wellicht een paar honderd k winst in zitten.

3. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Klopt, ja. De UP wordt dan waarschijnlijk de SIF, waardoor de SIF enorm gaat dalen, maar wel duurder zal blijven dan de UP, terwijl ze exact hetzelfde kunnen. Het verhaal van Niema94 snap ik niet en klopt ook van geen kant volgens mij. :p

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ja en dat is dus niet waar. Want de UP zal altijd even goed gemaakt worden als de hoogste IF, deze zal dan geen upgrade meer krijgen. Althans, dat was gebruikelijk. Of ze moeten he tnu op een andere manier gaan aanpakken.

Edit: even nagekeken en dat hebben ze dus vorig jaar wel zo gedaan. Jaren daarvoor echter niet. Was daarmee waarschijnlijk in de war. Dacht dat ze het altijd op deze manier deden, maar vorig jaar blijkbaar op jouw manier en de jaren daarvoor de mijne. Zullen ze nu wel de jouwe doen, al zou ik het risico niet nemen.

Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mijn verhalen kloppen altijd vriend ;)

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister toen de servers eruit lagen maar even met Brazillie online seasons gedaan.

http://xboxclips.com/Roidz NL/792c6dd9-2dd5-4279-9c4f-ed0d31714243

Blijft leuk zo met Kickoff er een in te krijgen.
    Uiteindelijk met 5-0 gewonnen.

Vraagje aan de handelaars onder ons. Ik wil mijn team versterken en i.p.v Muller Robben neer zetten op RF ( RW ) Kerel kost nu 440K lowest buy out. Vanaf morgen gaat de crash los of begint hij. Maar hoever zal Robben ongeveer zakken? Wanneer is een goed moment hem te kopen? Zelfde geld voor Neuer. Ook al is hij overrated wil hem toch graag in mijn Bundesliga teampje.

Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  7. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die het upgraden van met spelers met een (S)IF niet geheel begrijpen:
    Perisic: 78
    Mogelijke Up: 80
    IF Nu: 80 ---> wordt bijvoorbeeld 82, de stats gaan dan ook vol omhoog.
    SIF Nu:81 -----> 83, en die stats zijn dus nog hoger dan de IF, en kunnen bij sommige stats zoals passen de 90 of hoger halen. Zo'n kaarten zijn bijna TOTS waardig en dus schiet ook de prijs vol omhoog!

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Iemand? Normaal post ik niet 2x voor een vraag maar ben nieuwschierig haha.

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Tussen de 350K en 400K met de christmas crash.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hmm ok ok thnx wacht ik nog ff. Zal morgen wel van start gaan

11. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou wachten tot TOTY in januari. Denk niet dat de Xmas Crash heel groot wordt namelijk.

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar dan zeg je dus dat als ik een SIF perisic in mijn club heb, dat die kaart opeens veranderd van 81 naar 83?

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
  14. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik twijfel zelf ook,in klassement staat dat ik deze week 240k winst uit handel heb maar zoveel coins heb ik niet omdat ik van de 45items er 25per nacht verkoop.De twijfel zit erin of ik nu spelers zal kopen of met de Toty maar dat laatse duurt nog paar weken en weet niet hoeveel bijvoorbeeld Reus zal zakken die is nu op ps3 ong 170k

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja snap dat je dit zegt maar ben ik niet van plan. Ik wil de game gewoon spelen en dan verlies ik maar wat coins als ik straks alles ga verkopen. Ik wacht nog paar dagen en kijk dan wel even. Wil graag Neuer en Robben in mijn team, maar ben niet bereid tot midden / eind januari te wachten.

16. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    woww 35k packs verneuken de markt :eek:

Er zijn echt goede deals te maken:

13k winst in 6 minuten :D

17. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Hhaah laat de Crash maar komen lekker wins maken :)

18. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    haha ja, zag een andere voor 80k bin!! maar was net te laat..

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, ik heb hulp nodig met m'n team. Ik heb nu een aantal potjes 4-3-3(5) gespeeld (de 4-3-3 versie met een CF / false 9) in H2H en moet zeggen dat ik daar meer plezier uit haal dan bij 41212, omdat de vleugelspelers een grotere rol spelen. Dat maakt het leuker voor mezelf. Nu zit ik echter flink te twijfelen over het team dat ik wil maken bij de TOTY. Ik twijfelde eerst tussen Neymar en Reus, maar heb besloten om ze wellicht allebei te gebruiken. Ik post hier een aantal teams, reacties worden erg gewaardeerd! :) :)

Zoals je ziet, ik twijfel tussen:

Neymar & Reus of alleen Robben. Neymar op RW moet ook wel lukken met 7 chemistry, ga ik vanuit. Dan heb je wel echt twee geweldige flankspelers. Maarja, Robben is ook wel een machine en ik hou wel van linksbenige spelers (Robben én RvP).

Als je zou moeten kiezen:

1. Neymar én Reus of alleen Robben.
    2. James, Benzema, Götze, Van Persie of Reus als CF?

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Service niet beschikbaar... Wat een bullshit

Deel Deze Pagina