1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ep 1 vond ik matig, 2 al een stuk interessanter. Ga het wel verder kijken.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vanaf 4 komt het echt los, ik vind het wel vermakelijk
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit ook weer vol op Netflix de laatste tijd. Qua films is het niks maar qua series is het toch wel heerlijk. Net klaar met Fargo en zit nu in Orange is the new black, echt heel tof ook weer :)
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Laatste episode is echt geweldig :D.. en dat is niet zo vaak bij een serie.

    Marco Polo vind ik erg tof. Zijn er nu 10 geweest geloof ik, maar doordat het toch ook historisch is (en niet alleen maar verzonnen zoals bij GoT) vind ik het tot nu toe heel leuk om te volgen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Seizoen 1 van Orange is the new black. Net 5 uur achter elkaar gekeken en wat een serie _O_
    In het begin had ik een soort "low budget" beeld van die Netflix Originals maar na Fargo en Orange is dat beeld toch flink omgeslagen, briljant _O_

    Als deze klaar is gaan we mooi aan Marco Polo.



    :cool:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh House of Cards ook. :p
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Finale van Sons of Anarchy gekeken gisteren.

    Had een beetje een dubbelgevoel erbij.

    Het voelde nu een beetje alsof hij het op gaf, niet eens echt geprobeerd om een vader proberen te zijn en het SAMCRO leventje op te geven. Then again.....hij kan duidelijk niet zonder dat leventje, dus op die boerderij gaan wonen met Wendy, de kids en Nero was geen optie. Plus hij was duidelijk op....er was teveel gebeurd en hij realiseerde zich duidelijk dat hij eigenlijk gewoon geen goede man was. Had denk ik toch verwacht dat hij door iemand gesloopt zou worden of toch een happy ending.

    Maar toch...eruit stappen zoals zijn pa deed....eigenlijk heel mooi gedaan. Ook nice gedaan met die kraai in de lucht. En dat stukje brood wat er op het asfalt ligt op het eind....is dat een soort verwijzing naar die scene met die dakloze chick eerder in de episode, waar de camera toon draaide naar dat stukje brood? Uiteindelijk is het nu onduidelijk of JT echt zelfmoord pleegde of dat er wel gerommeld was met zijn bike.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Na 2 pagina's gelezen te hebben was ik van plan om Marco Polo te kijken, kijk nog ff vlug naar metacritic maar daar krijgt hij een 4.8 gemiddeld??
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die ga ik ook maar eerst doen na seizoen 2 van OITNB inderdaad :) Dan pik ik daarna wel gelijk het hele seizoen mee van Marco Polo, even kijken of het het niveau vast houdt.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat moet een fout zijn ofzo. De serie is gewoon prima. Zit nu bij episode 5 en heb toch iedere keer. Hmm nog een episode kijken.

    Hier het topic btw.

    http://forum.xboxworld.nl/threads/tv-marco-polo.175251/
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee, hij scoort echt heel slecht bij een aantal grote sites en kranten. Op IMDB daarentegen loopt die wel goed.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bizar.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Op zich is het een vermakelijke serie, maar ik wil het echt niet goed noemen. Hij valt toch echt in het niet bij Game of Thrones, House of Cards, Breaking Bad, etc. Als dat het referentiekader is, dan kan het nooit goed scoren natuurlijk. 4.8 vind ik wel wat laag though. Voornoemde series zou ik richting 9 geven dan zou ik Marco Polo tussen de 6 en 7 geven.

    Vermakelijk is trouwens echt een woord dat je alleen moet gebruiken terwijl je een pijp rookt. Hmmm ja. Vermakelijk.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben het ook eens gaan kijken. Ik vond het acteerwerk in het begin even....minder, maar later werd dit wel beter. Na de pilot heb ik wel interesse genoeg om verder te gaan kijken. Zeker na wat jij er allemaal over zegt.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Afgelopen dagen wat afleveringen van The Americans gezien. Lekkere serie hoor. Ik stap midden in het verhaal, want mijn ouders volgen de serie al een tidjje, maar ze hebben alles kort uitgelegd en ik zit meteen in het verhaal. Seizoen 2 is nu af en het is wachten op seizoen 3. Tot die tijd wellicht seizoen 1 en 2 helemaal nog eens terugkijken.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag dan eindelijk The Wire HD marathon begonnen :D
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    HD? Fuck dat is waar ook...mooie reden om nog eens te kijken :)


    Dat zou toch nu op HBO moeten zijn? Ik heb drie HBO kanalen in HD maar zie nergens the Wire?

    Nederlandse HBO doet niet mee met de marathon, staat niks in de programmagids :mad: boooooooooooh

    dan in januari maar downloaden
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2014
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    De marathon is begonnen, de episodes beginnen langzaam in de torrentz(.eu) te verschijnen :)
     
    Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina