Hmm de VoC gebruik ik eigenlijk al niet meer omdat die maar tot 300 gaat. Als mijn IB op 331 zit geef ik hem maar een kans denk ik.
Omdat er toen 2 yallahorns waren daarom is het zo belangrijk om als zwaarddrager te weten hoelang de rest van het team erover doet
Ja maar sommige momenten doe je minder damage dan andere keren omdat rockets op zijn van mensen etc. Dit valt niet in te schatten. Was gister ook een paar keer zo, toen was ik er op hetzelfde moment als de keer ervoor maar duurde het langer waardoor ik gekilled werd.
Whoops zie mijn scheve zin nu pas. Mijn IB zit nu op 312 en ik gebruik hem gewoon, ik bedoelde als mijn IB maxed is ga ik de Mida Multi Tool levelen (een kans geven)
Nee. De hele raid is dan 33 slome. Bij VoG toch ook. Je kan niet tegen een crota vechten van level 35. Impossible zelfs @Flayner dat klopt, maar dat had dus beter gecommuniceerd moeten worden ook.
Lol. " Hey You !! Where have you been ?? I miss you ! It seems like FOREVER since we spent some time together, i dont know if I did something to upset you, but if i did I'm sorry ! I know we fought alot, and maybe you wanted to go to Mars but I sent you to Venus...I know I was difficult to be with sometimes, especially in the beginning...well not the VERY beginning (i was sort of a push over)... anyway, just wanted to say hi...i was thinking of that time you and all your friends came over...and we just spent the whole weekend laughing ! I MISS THAT !! Is there someone else ?? It gets lonely in this big vault, and the supplicants arent very good company ! Maybe tonight if your not too busy you can come by so we can talk ?? I kinda thought tuesday was "our" day. Idk i know this sounds crazy, but it seemed like one minute i meant the world to you and the next minute i didnt exist ! Maybe its me...I miss you, and if you give me a back rub i might give you a mythlocast job ! Wink wink...so call me, the prathoriens have gotten so BIG and they ask about you !! i miss you i need you without you my life has no meaning ! CALL ME ! XoXo Love, Atheon"
Kan je op dezelfde manier als de nightfall solo´en. Op een gegeven moment spawnt die witch en gaat ze naar de kamer van de shrieker. Dan is het een kwestie van haar killen.