Twijfel er over om opnieuw te beginnen met een mage. Vind m'n dual dagger rogue een beetje saai worden. Ben wel al 45 uur bezig dus dat houdt me een beetje tegen Misschien eerst maar respecen naar een archer ofzo.
Na 45 uur is het zeker zonde om opnieuw te beginnen, als distance damage dealer jouw ding is dan is de Archer wel leuk om mee te spelen maar het is niets vergeleken bij een mage. Het gemis van een Archer vond ik de support aan je teamleden en de DPS was ook matig.
Zo, na 97 uur eindelijk uitgespeeld op nightmare (was uiteindelijk lachwekkend makkelijk - zeker met guard on hit). Gelijk mijn nieuwe character aangemaakt:
Man man man wat is dit spel verslavend zeg Nee nog even die quest en dan klaar. Oh zie daar een uitroepteken, maar nee eerst die ene quest afmaken. Hmmm toch maar even kijken wat die uitroepteken is en zo ben ik dus steeds bezig haha. Werkt zo fucking verslavend man
Hoe zit het eigenlijk met die mounts? Bij de deluxe editie kreeg ik een extra mount of twee en sowieso zijn er veel meer mounts en niet alleen paarden. Waar kan ik die vinden?
Op een gegeven moment, als je iets verder bent met de main quest, dan kan je ze kopen bij je horse master. Verder kan je ze ook unlocken door bepaalde missies,missis op je wartable of keeps te veroveren.
ik heb een archer dwerg gemaakt (jammer dat ze geen schots accent hebben). maar moet ik nou op alle gear enzo letten van elke figuur die met me mee gaat? of krijgen zij automatisch betere gear enzo.
Ik....ben na 79 uur dual rogue opnieuw begonnen als mage. Maar was niet mijn bedoeling. Ik wilde Nightmare effe proberen met de mage....helaas ben ik dus blijven hangen en speel ik nu alweer 20 uurtjes met de mage.... Fu. cking. GOTY. Damn zeg, WAT een game!
Tentamens zijn weer klaar, dus ben net aan mijn tweede playthrough begonnen als Qunari mage . Iemand die mij kan vertellen wat een goede combinatie is qua skill trees? Heb wel het één en ander gelezen over Knight Enchanter specialization, dus die kies ik sowieso denk ik. Over de lightning, fire, ice en sprit tree weet ik niks eigenlijk. Dus als je als mage hebt gespeeld: ik hoor graag je advies!
Ice tree is handig. Bij elektriciteit is vooral de skill halverwege rechts handig. Bij de firetree is de fire rune geweldig. Ice is denk ik het makkelijkst, aangezien je veel defense boosts krijgt daarmee.
Mjah, KE is vrij sterk, maar ik vind niet dat het de game kapot maakt. Artificers en tempest rogues kunnen draken op nightmare in 20 seconden killen, dus KE valt dan nog wel mee. Wel moet ik zeggen dat ik KE vrij snel saai begon te vinden.
Fuck man nu zit ik bij een stuk wat best pittig is. Spoiler Heb bijna alles gedaan in Oasis, maar moet alleen nog een ring vinden. Alleen daar zitten een boel level 12 spinnen. Pfff bijna niet te doen zeg