Meerdere mensen in mijn lijst spelen al zie ik, dus ja. Prachtig mooi hoe ik totaal geen enkele interesse meer heb in Halo, het is totaal niet positief maar ze kunnen toch iets bij 343i.
Kreeg net twee codes via Live. Weer alleen niet of ze account gebonden zijn. Anders geef ik ze wel weg want ik heb toch geen MCC.
Hebben codes net binnen. Je mag ze niet weggeven Hybrid. Dan wordt je uit Preview Program gegooid. Zijn account gebonden.
Ik ga nu spelen, ben benieuwd! /Edit: Tja! http://xboxclips.com/Lethal AK47/08613ac1-3414-42ba-abd7-da496baa7fc6 http://xboxclips.com/Lethal AK47/2750beb7-90c9-4cf3-acad-ae0cb16a78a5
Zie m'n clips. Het speelt lekker en vooral snel, maar het is geen Halo. Wederom CoD sausje. Favo wapen: SMG. Erg fijn en die gebruik ik ook in die clips.
Het speelt lekker en vooral snel maar is geen Halo ? De core gameplay lijkt imo nog steeds Halo. De AA´s en sprint storen mij niet mits ze niet OP zijn of de snelheid uit het spel halen. Ze kunnen moeilijk een Halo 4.5 uitbrengen. Morgen maar eens testen.
Ja, laat ik het anders zeggen: Deze game speelt snel en lekker, maar het is geen Halo. Het heeft wat mij betreft weinig met Halo te maken, maar goed... het is nog niet af!
Persoonlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat het verandert, dat heeft toch met evolutie te maken. Omgekeerd is het ook weer niet goed zoals bijv COD dat dan nooit echt verandert (misschien nu met AW) De beta voelt wel meer richting COD, maar voelt alsnog voor mij wel als Halo. Ik vond overigens Halo 4 wel erg tof (judge maar lekker hehe)
Kut, da sucks....hopelijk niet teveel CoD-saus.........?? Nee, liever niet nee. Ben benieuwd naar meer ervaringen van de echte Halo gamers.
Halo 3,5 zou ik meer kunnen waarderen. Halo 2,5 nog meer. Als ik die beta zie is het Halo 4 + Destiny.
Van wat ik zo gezien heb. Lijkt het me best veel op de wat oudere Halo's in een nieuwe jasje. Sprint zit er nu in maar als je sprint kan je niet healen. Goede balans imo. Je kan scopen maar er zit nog steeds descope in. Daarnaast is hipfire nog steeds even accuraat. Het is ook moeilijk balanceren. Je wilt de oude garde tevreden houden maar ondertussen zitten we wel in 2014 en is er ook veel nieuw publiek bijgekomen. Die niet zonder sprint en "ads" kunnen. Moet zeggen dat ze het imo zo best goed opgelost hebben. Ben alleen geen fan van de call outs tijdens de match. Het zijn nieuwe Spartans dat wel en die hebben een andere attitude maar voelt een beetje geforceerd. Dat mogen ze er van mij wel uithalen.
Ik heb amper halo mp multiplayer gespeeld in het verleden, meestal de single player. Maar ik heb nu de beta gespeeld en ik vind het echt rete vet. Het voelt nog wel als halo, ik vind het iig een verbetering